24. velj 2011.

2, 3 pametne i od mene

Bok drage moje,
kako ste mi u ove hladne dane?

Prvo da vam se svima zahvalim jer sam prešla preko 10 000 posjeta blogu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvala vam svima od srca, jer sam to uspjela u samo 4 mjeseca i 7 dana (u utorak se zbio taj čudesni događaj)!!!

Zatim, sa strane sam stavila kao stalnu rubriku "Blog sale" u koji ću svako toliko dodavati nove stvari, pa zavirite!

A šta ima kod mene. Pa ništa sprecijalno pametno, osim što me hvata depresija zbog rođendana. Ne zna je li to zbog godina ili zbog činjenice da ću po 1000 put čuti kako ja nemam rođendana, jer sam se uspjela rodit 29.2. odnosno na prijestupnu godinu! Gle ljudi, imam rođendan, iako nema svake godine baš tog datuma!

Od ostalog, malo gužvica, dosta stvari za obavit u slijedećih par dana, pa ne stignem biti baš aktivna.

No, evo nešto za razmišljanje:

Zamislite da svaki dan, kada se probudite imate na raspolaganju 86, 400 kn koje možete potrošiti samo u tom danu. Nakon što zaspete, novac vam se oduzima. Što biste napravili sa tim novcem?

No, vjerovali ili ne, vi imate taj "novac", samo što su umjesto njega sekunde. Svaki dan ima 86, 400 sekundi, na vama je da ih iskoristite!

Ja sam ih odlučila iskoristit! Posvetit se više stvarima koje su stvarno bitne za mene, moj život, moju budućnost... Zbog njih ću zanemarit neke druge stvari, ali nešto uvijek mora patiti!

P.S. Tekst je iz knjige "Samo nebo zna"!

Love,
Maybe

Broj komentara: 12:

  1. Prekrasno si ročila ovaj post! Sretan ti tvoj nepostojeći rođendan :) Aovo za sekunde, to je tako istitnito.... ja koristim svaki dan ko da mi je posljednji je nikad neznaš :) uživaj i ti! A ja idem trk do blogsale stranice :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja nastojim, ali neka se izgubim u svim obvezama, događanjima, vremenu i potrebama drugih,....pa se moram svako toliko podsjetiti!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sjedim i studiram....nije mi uopce hladno :) ...tu je sunce (svjetlo) i bas mi je fino:P :)

    OdgovoriIzbriši
  4. sretan ti rođendan, Maybe! idem odmah iskoristiti ostatak dana.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja bih htjela biti tako pametna!
    Čestitam ti na 10 000 posjeta.
    A rođendan ću ti čestitati sada da ne zaboravim 29.2.Hi,hi,hi!Da li je to smiješno ili tužno?????

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatičen post :)

    Pa vse najboljše za tvoj rojstni dan in lepo praznuj, katerikoli dan boš pač izbrala letos ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma koja depra , draga moja... bolje ti je da "nemaš" rođkas... hahahha pa ti stariš tek svaku prestupnu :D

    Laganini i uživaj :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo, čestitam na 10000 posjeta, samo tako naprijed! :) :*
    Drugo, zakon je ovo s rođendanom, pa ti si zapravo još uvijeeek jaaako mlada, hahaha. I uvijek ćeš bit jaaako mlada. :)))
    I treće, super fora ovo sa sekundama, počinjem se lagano držat toga. ''don't let a free ride in your own life...'' ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa sretan ti rođendan :))))
    Čestitke na ostvarenom veeeelikom broju posjeta :)

    Najbolje je iskoristiti cijeli dan, makar i mi koji nemamo volje baš, recimo ja - obećam si ustati što ranije da iskoristim cijeli dan, i onda odgodim budilicu. I tako mi dan prođe. I ne samo taj primjer. Ima ih na tone.
    Uvijek si obećajem, a nikako da to odradim kako treba. Pa ono... više neću obećavati pa se možda nešto i dogodi kako spada.
    Dobro si to rekla. Iskoristiti maksimalno sve ono što ti je bitno i što ti je bitno za budućnost :)
    A naravno, nešto mora patiti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Da se zamislim ili ne? Ove godine nemaš ročkas a ja već pripremila poklon...najbolje da ga vratim onda,ha? pusek draga, i nemoj mi biti u depresiji

    OdgovoriIzbriši
  11. joj baš mi te ža... kolika pegula moraš bit da se rodiš na 29.2?
    ali curo, tebi je po toj logici još mjesto u vrtiću,ha? vidiš da nije svako zlo za zlo :-D
    čestitam na lijepim brojkicama :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim da se svi zabavljate sa mojim godinama, kojih je 6 i 3/4!!! :-)
    NC - još sam se rodila 2 tjedna ranije! Kod nas svi imaju obljetnice na neobičnim dtumima, npr moj brat je rođen na praznik rada!

    Dijana - da ti nije palo na pamet :D

    OdgovoriIzbriši