Giveaway winner

Bok drage moje,
kako ste mi?

Malo kasnim sa objavom pobjednika, ali nadam se da ćete mi oprostiti. Ludnica mi je bila,no obećajem sve ću to nadoknaditi!
A sada na bitno, dobitnica mog Valentinovskog darivanja je





Svim drugima želim više sreće drugi puta. A novo darivanje počinje jaaaako brzo! Dijana sa Spa u vašem domu i ja vam pripremamo puno iznenađenja za naše rođendane!

A ono što vas ubrzo čeka na ovom blogu je tutorijal za odličnu frizuru Sama McKnighta kojeg obožavam još od doba Šminkerica, swatchevi za Sleek palete i set za konturiranje koji mi je konačno došao, malo make up tutoriala, malo ideja za maškare,.... ma svega! Samo da se sporazumijem sa kamerom i programom i da se vrijeme poboljša!

Love,

Maybe

Broj komentara: 10:

  1. Hvala puno Ana!! :)
    Ja sam oduševljena :)
    šaljem podatke mailom :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema mi ljepšega nego kad se netko ovako veseli mom poklončiću!
    Nadam se da ćeš uživati u njemu!

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke persi...
    a nama ostalima više sreće drugi put (baš sam nezasitna, nagrada mi nikad dosta ;-p)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam cure :)
    Ana je mrak! ;)

    OdgovoriIzbriši