17. pro 2016.

OOTD #5



Imam tu jednu neostvarenu želju još od djetinjstva. Kao osnovnoškolka sam u nekom katalogu vidjela žutu jaknu. Puno godina poslije imam svoju žutu jaknu. Možda nije ista kao ta iz kataloga, ali je moja i divna mi je.

Materijal je flis  s podstavom od pamuka. Međutim to deblji flis na kakav sam navikla, štoviše, duplo je tanji, ali topao. Na slici na stranici ćete najbolje vidjeti kolika je debljina jakne. Jakna nema nikakav oblik zatvarača, no to mi nije nikakav problem, jer za par kuna mogu dodati neki od zatvarača. Veličina koju sam uzela je L i odgovara našoj veličini L. Jedino je mala uža u ramenima, doduše moja jesu malo šira, ali opet mrvicu zateže. Nije nenosiva zbog toga, ali nije ni potpuno ugodna. Materijal je s druge strane jako ugodan i topao. Jakna nije imala nikakav neugodan miris, pere se i pegla bez problema. Cijena je naravno više nego pristupačna za jaknu koju ću stvarno iznositi, što sada u toplijim jesensko zimskim danima što u rano proljeće.

Jakna (SheIn)
Bluza (Romwe)
Tregerice (Pazarq)
Kapa i ruksak (Avon) 


Ovu bluzu sam dugo željela. Lagana je, prozračna i ugodna za nositi. Nemam apsolutno niti jednu zamjerku za nju, osim da sam krivo kliknula i uzela veličinu XXL, umjesto XL i prevelika mi je. Omjera radi, XXXL bi bio naš krupniji L, do XL. Naravno neće propasti i već sam joj našla novu vlasnicu, a ja ću drugom prilikom uzeti manju. Bluza ima nekoliko slojeva, no i dalje je poluprozirna. Materijal je ugodan, lagan za održavanje. Naručiti ju možete ovdje. 


Uživajte u suboti!
Love,
Ana

2 komentara:

  1. Svidja mi se i jaknica i bluza,a kombinacija sa tregericama je odlicna :)) Kapu i ruksak imamo iste

    OdgovoriIzbriši