24. stu 2016.

Wish lista / jesen 2016 g.



Black friday je pred vratima i moj muž i ja već danima napeto iščekujemo ponude i pišemo WL. Njegova doduše nije toliko orijentirana na odjeću i obuću kao moja, pa ju nisam stavila, ali zato s vama dijelim svoju trenutnu, jesensku wish listu.



Ova predivna dolčevita je iz Petit Bateau. Nikako da svratim do njih jedan dan da ju isprobam!


Lagala bi kad bi rekla da su mi nužne još jedne čizme, ali u moje opravdanje ove su iznad koljena i omiljenog mi Hogla.... 


Startasice i to gumene! Ljubav samo takva! Već tjednima tražim racionalno objašnjenje da ih kupim, jer mi zaista nisu potrebne, ali to su gumene startasice.


Točkasta košulja otvorenih leđa već je dugo na mojoj WL i nikako da ju uzmem, a stvarno je divna. Uz bijelu majicu moguće ju je nositi i zimi, a da otvor na leđima i dalje bude vidljiv. Možete ju pronaći ovdje. Shvatila sam da mi u ormaru kronično nedostaje majica pa mi je ova, s prozirnim detaljem zapala za oko. Naravno i pristupačna cijena je odigrala svoje. Pronađite ju ovdje. Nikada nisam bila tip od minica, ali ove sezone iskaču sa svih strana. Doduše u kombinaciji s grilonkama su mi prihvatljive, a ova mi se posebno svidjela zbog zvjezdica. Naručiti ju možete ovdje. Asimetrija ulazi na mala vrata i čini mi se da će polako pokoriti trendove u sezoni. Dakle, ova crna bluza asimetričnog kroja me apsolutno oduševila. Naručite ju na klikom na ovaj link. Svi već znamo da u ormaru moramo imati barem jednu plisiranu suknju. Naručila sam već jednu crnu kožnu i sad razmišljam o ovoj.  Iskoristite kod: RWmaybesnewstart-60 za popust! 


Pliš je još jedan trend koji je u sekundi preplavio tržište. Siva uber jeftina haljina (kupite ju ovdje) ili odlična roza. Karirana poslovna haljina otvorenih ramena je apsolutno predivna i u kombinaciji s bijelom košuljom nosiva na posao. Pulover i suknja od tila zapravo nisu odvojeni, već je to haljina (možete ju kupiti ovdje). Osim u sivoj, dostupna je i u rozoj i crnoj boji. Apsolutno predivna i apsolutno se vidim u njoj. Ili nju u svom ormaru! U zadnje vrijeme sam vidjelo nekoliko torbica naručenih sa SheIn-a i sličnih shopova i uvjerila sam se da je kvaliteta sasvim solidna, a cijena više nego pristojna. I za kraj ove moje skromne WL najgenijalnija dolčevita ikada. Klik, klik da dođete do nje! P.S. SheIn ima free shipping za Black friday i poklone na kupovinu iznad 50$ pa iskoristite priliku! Free shipping će biti i na Cyber moday! 


Nema komentara:

Objavi komentar