31. lis 2016.

OOTD #1


Krošnje u najljepšim bojama. Sramežljive zrake sunca. Ugodno vrijeme. Jesen je najljepše vrijeme za šetnje.

Volim dane kada jaknu mogu zamijeniti vestom. Svake godine si obećajem da neću kupiti više niti jednu vestu i svake godine izignoriram to obećanje i prebacim ga na iduću godinu.


Ova vesta je jedan od najboljih komada naručenih s SheIn-a. Znate kako jeftine veste znaju biti pune sintetike i to se vidi već na pogled? Bojala sam se da će ova biti takva, posebno za tu cijenu. Iako je materijal akril, rekla bi da u sebi ima i nešto prirodnih materijala. Vesta je topla, ugodna i sviđaju mi se amblemi na njoj. Bez njih bi bila još jedna obična siva vesta. Dostupna je u 3 boje (ovdje možete pronaći koje 3) i jedina mana joj je što dolazi u samo jednoj veličini. Meni su rukavi za nekoliko centimetara prekratki, nižima će biti predugi.


Ove traperice sam već pokazala u ovom postu. Apsolutno su genijalne i stalno sam u njima. Dostupne su u nekoliko varijanti, jeftine su (što je meni važan preduvjet kod trendi stvari koje uglavnom nosim sezonski) i kvalitetom su bile veliko iznenađenje (za izradu su koristili pravi debeli traper). Na nogama su starke, jer zašto ne iskoristiti suhe dane!


Majica (Zara)
Vesta (SheIn)
Taperice (SheIn)
Tenisice (Converse)

Love,
Ana

3 komentara:

  1. Vesta i trapke su mi odlicni!! Definitivno najvise vremena provedem upravo u takvim komadima

    OdgovoriIzbriši
  2. I agree! Dresses are just as easy as shorts or jeans and a tee.Last time I buy the good quality dress in dress slip and I fall in love with it .

    OdgovoriIzbriši