30. ruj 2016.

Igračke za bebe do 6 mjeseci starosti



Prije godinu dana sam bila mišljenja da su silne igračke za bebe do 6 mjeseci čisti 'maminovci' kako sam ih zvala, jer znaju da im odrasli neće odoljeti. Stalno sam govorila da djetetu treba zvečkica, slikovnice za čitanje i puno ljubavi prije svega. I treba, prvenstveno ljubavi, ali igračke nevjerojatno puno pomažu razvoju beba. Prije nego nastavim, bez obzira na moje mišljenje, znala sam da će Jana uvijek imati puno igračaka, jer se i ja uživam igrati. Oduvijek sam se voljela i nikad nisam ni prestala, tako da je svaka igračka kod nas zabava za cijelu obitelj.

Zadnjih godina često možete čuti kako su djeca naprednija danas nego prije nekoliko godina. Vjerujem da su upravo igračke tome pridonijele. Nešto što se na prvi pogled čini smiješno i možda ne vidimo smisao, u djetetovom životu će vrlo vjerojatno pomoći razviti neku novu vještinu. Danas djeca mogu gotovo sve naučiti uz igračke. I definitivno im je zabavnije. No, krenimo od početka.


Mobil je meni bio divan detalj u krevetu. A Jani predmet obožavanja, motivacija da se podiže i razvija koordinaciju ruku i oka, jer ga hvata, prijatelj za male noćne razgovore i uza sve, veseli ju više od ičega kada joj ga upalim i on zapjeva i vrti se. Još jedan prijatelj iz kreveta je Zvjezdica. Tko ju je izmislio ima moju najiskreniju zahvalu. Zvjezdica svira s mogućnošću odabira 5 ili 10 minuta te svijetli. Jana se uz nju lakše naučila okretati na oba boka, jer ju motiviralo svjetlo. Također, zvjezdica im i reflektor koji projicira sliku na plafonu. Izvrsno za razvoj percepcije. Moram li spomenuti da nam je zvjezdica jedan od 2 najdraža poklona?

Baby gym. Za to sam bila uvjerena da nikad neću kupiti djetetu. O kako sam samo promijenila mišljenje. Tu sreću kada dijete stavite u baby gym je nemoguće opisati. Još jedan zabavan način kojim će dijete učiti hvatati, okretati se i jesam li spomenula da će vam osigurati pola sata za kavu? Kod odabira baby gyma pripazite da ima što više šuškavih, šarenih dodataka. A i pokoje ogledalo vam neće biti na odmet. Jani više nije interesantan nakon 6 mjeseci, sada je u fazi gmizanja (još nije savladala puzanje) i rolanje pa jednostavno izađe iz njega, ali se svakako isplatio.


Ležaljke. Još jedna genijalna stvar. Osim što će se dijete zabaviti u njoj, možete ga u njoj svuda nositi. Tako je Jana često bila sa mnom u kuhinji u ležaljci. Kada se umori na podu, vrijeme je za ležaljku. Svakako preporučujem one koje su što ravnije i koje se mogu podizati u nekoliko nivoa, jer će vam ležaljka vjerojatno biti i prva hranilica.

Kako će mjeseci prolaziti vaše dijete će biti sve samostalnije i podne puzzle je nešto će postati vaš najbolji prijatelj. Sumnjam da ćete imati vremena svaki dan temeljito čistiti. Jednostavnije je ipak složiti ploče na pod. Također, djeca sline pa će ploče štiti vaš tepih. Uzmite barem 2 paketa, jer 10 komada je zaista malo.


Igračke. Po mnogim kolicima možete primijetiti kako vise igračke koje se povlače. Klinci ih obožavaju jer su im zabavni, a Janu su recimo igračke ovakvog tipa motivirale da nauči hvatati i povlačiti. Zvečkice su joj pomogle da istovremeno objema rukama drži igračke. Plišane knjige da okreće stranice. Kod odabira igračaka evo pravila: što šarenije, šuškavije, svjetlucavije! Ako još dodate u svoju kolekciju i igračke koje pjevaju ili pričaju, poput Psića sveznalice sreća je ogromna.


Iako će igračke pomoći razvoju beba, to ne znači da se vi morate isključiti iz interakcije. Dapače, vidim po Jani koliko voli kad se sjednem iza nje i primi me za ruku dok se igra. Sa djetetom treba imati i komunikaciju, tako mi cijelo vrijeme pričamo s njom i čitamo joj. Na tržištu su dostupne razne interaktivne slikovnice koje su djeci zanimljive. Ne razumiju o čemu im pričamo, ali vole slušati.


Podijelite sa mnom svoj iskustva vezano uz igru djece!

Post napisan u suradnji s Baby Center Hrvatska!
Fotografije: Baby Center Hrvstska i privatni album!

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar