26. ruj 2016.

Hansaplast Anti Cellus intenzivna krema protiv zadebljanja kože / recenzija & darivanje


Iako ljeto primiče kraju, sandale se polako spremaju, zadebljana koža je problem s kojim se susrećemo cijele godine, jedina je razlika što je u ljetne mjesece intenzivnija.

Problem zadebljanja kože nastaje kao kombinacija nekoliko faktora: suhe kože, sandala i neredovite pedikure. Čak i ako uvedemo pedikuru u svoju tjednu rutinu, ne uvedemo li i hidratizaciju, željeni efekt će izostati.


Upravo je problem suhih stopala bio moj problem. Tjedna rutina pedikure i pilinga stopala dovela su u kože bez zadebljanja na petama, međutim, koža je i dalje izgledala grozno i neuredno obzirom da nisam mogla pronaći kremu koja bi učinila čudo. Neću ni pisati popis krema koje sam sve isprobala, jer bi popis bio poduži. Prva krema koja je zaista pokazala rezultate i koja me apsolutno osvojila svojim djelovanjem je Hansaplast Anti Cellus intenzivna krema protiv zadebljanja kože. Počela sam s korištenjem kreme na moru, gdje sam veći dio dana bosa i hodam po kamenu. Dodajmo još i sunce i more koji dodatno isušuju kožu i dobit ćete vrlo suha stopala. Na kremi piše da prve rezultate možete očekivati već za 4 dana. Inače ne vjerujem uopće takvim natpisima i stavljam ih u kategoriju 'marketing-prodaja', no ovdje sam počela vjerovati. Naime, doslovno četvrti dan ujutro na stopalima se vidjela velika promjena i osjetno su bila hidratiziranija.

Iako će krema pokazati rezultate čak i ako ne pedikirate stopala, natisci će ipak ostati, pa vam preporučujem da je krema dodatak uobičajenoj njezi stopala, ne isključiva njega stopala.


Krema se nanosi navečer, na čista stopala. Osobno volim nakon što ju nanesem navući čarapice na nekoliko minuta ne bi li se bolje upila. Za razliku od uobičajenih krema za ovu namjenu, ova krema nije gusta, već izrazito lagane teksture. Gotovo vodenasta. Lako se razmazuje i za svega nekoliko minuta se upije.


Obzirom da me ova krema toliko oduševila, u dogovoru s brendom i ja ću razveseliti 3 čitateljice. Darujem 3 ove kreme, a osvojiti ih možete klikom na link i tako što ćete ispuniti formular.

Formular za sudjelovanje pronađite na ovom linku!

Pravila:
Darivanje je otvoreno za Hrvatsku
Darivanje traje od 26.9. – 30.9.2016. do 23:59
Sudjelovati možete jednom i dovoljno me pratiti na jednom od kanala: Facebook, Instagram, Bloglovin ili YouTube.

Pobjednice darivanja su:

Tihana B.

@mornarka

Lea R. 


Sretno svima!
Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar