6. lip 2016.

Lancome Juicy Shaker


Kada je Lancome prije nekoliko mjeseci predstavio Juicy Shaker pomislila sm: još jedan novitet koji će brzo pasti u zaborav. Čak i kada mi je stigao doma na recenziju sam ga pospremila i počela koristiti tek nakon nekoliko dana. Nemam neko točno objašnjenje zašto, jednostavno mi nije djelovao kao proizvod koji će mi sjesti.



Prvi dojam kada sam ga nanijela je bio: izrazito intenzivan miris. Neću reći neugodan, vjerojatno bi se mnogima svidio, ali ja nisam ljubiteljica jakih mirisa u dekorativnoj kozmetici. Srećom, brzo ishlapi Drugi dojam, kada sam se pogledala u ogledao je bio: pa to gotovo uopće nema boje. Već sam mislila da prvi puta u životu imam Lancomov proizvod koji ću proglasiti potpunim failom. Međutim, kako se blogerska recenzija ne može napisati nakon prvog dojma i potrebni su tjedni i tjedni korištenja, jer znamo koliko se koža mijenja i koliko novih situacija imamo svaki dan, tako sam ga i ja spremila u torbicu i počela koristiti na svakodnevnoj bazi. Prvih dana uopće nisam primjećivala nikakvu korist od ovog njega. Dok nisam nanijela mat tekući ruž. Moje usne su suhe u svako doba godine, čak i sada kada nema vjetra i hladnoće. Svaki mat oblik ruža ih maksimalno isušuje i ističe to. I onda se dogodilo čudo. Moje usne su prvi su podnijele mat dugotrajno ruž. I to ne jedno nanošenje, već dane i dane korištenja. Juicy Shaker stavljam kao bazu na usne, pričekam nekoliko minuta dok se upije i nanesem ruž na usne. Prvi puta u životu, moje usne nisu suhe, već njegovane i mekane i jedva čekam zimu da ga testiram i u ekstremnim uvjetima. Kao što sam na početku navela, Juicy Shaker ostavlja tek trag boje na usnama. U sebi ima i sitne shimmer čestice koje dođu do izražaja nakon što se sjajilo upije u usne.


Kao što ste na slici mogli primijetiti Juicy Shaker je sačinjen od dvofazne formule koja uz pigment sadrži i ulje za njegu usana. Aplikator je spužvasti i potpuno drugačiji o dosadašnjih na koje smo navikli. Prije upotrebe potrebno je protresti sjajilo u ruci ne bi li se teksture spojile.


Preporučena cijena: 188 kn


*PR uzorak

Love,
Ana

1 komentar: