30. svi 2016.

OOTD: Business & Casual


Volite li jednostavne komade odjeće koje možete kombinirati uza sve? Poslovno ili casual, suknju ili hlače....takva je i ova majica. S kožnim detaljima u jednoj od najdražih mi boja, boji konjaka. Bojala sam se kako će koža reagirati u pranju, ali ispostavilo se da je iz perilice izašla potpuno ista kao i kad je stigla. 


Majica: SheIn (link za naručiti)
Hlače: Mango
Cipele:  Högl



S ovim cipela je počela moja ljubav prema Höglu. Kupila sam ih nakon jednog izlaska, kada su me štikle toliko nažuljale da sam doma zadnje metre pješačila bosa. Odlučila sam kupiti najudobnije klasične crne salonke i izbor je pao upravo na ove. U njima mogu satima i satima plesati.


Majica (naručena s SheIn-a)je divna i na traperice. Biti će savršena za jesen i hladnije dane! Vrlo često se rasproda pa vam preporučujem da ugrabite svoju na vrijeme, jer je trenutno dostupna.


Ovakvu majicu možete kombinirati sa suknjama, trapericama, culouttes hlača,.... na balerinke ili cipele na petu. Cipele na petu iz donjeg kolaža izgledaju predivno, a kugla umjesto pete je genijalan detalj! 

Crna suknja (link za naručiti)
Balerinke (link za naručiti)
Traper suknja (link za naručiti)

Boyfrined jeans (link za naručiti)
Culouttes hlače (link za naručiti)
Crne hlače (link za naručiti)

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar