5. svi 2016.

Olival: čičak šampon



Nebrojeno puta sam naglašavala svoju ljubav prema Olivalu pa sam s guštom prihvatila i ovaj šampon na recenziju. Također, ovaj šampon obećaje jačanje korijena vlasi i manje ispadanje te rješavanje peruti. Da li je sve to napravio čitajte u nastavku.

Moja tjeme sklono je isušivanju zbog čega nastaje perut. To je tip peruti koja s pravom njegom vrlo brzo nestaje. Olival šampon od čička je vrlo brzo pokazao rezultate kada je perut u pitanju i uklonio ju. Međutim, kada bi ga prestala koristiti neko vrijeme, perut se vraćala. Ista stvar se javljala i nakon dužeg perioda korištenja. Ne mogu samo njega kriviti, jer problem je prvenstveno u suhom tjemenu, a ja sam zapostavila tretmane koji mi pomažu u tom.

Glavni razlog zašto sam se odlučila na recenziju ovog proizvoda je jačanje korijena vlasi i smanjeno ispadanje iste. Naime, količina moje kose je vjerojatno prosječna količina za dvoje ljudi, makar nemate takav dojam kada ju gledate, jer je ravna i tanka. Koliko mi raste mlada kosa (a to se događa gotovo tijekom cijele godine) toliko mi i otpada kosa. U cijelu priču dodajmo još i činjenicu da dojim i da su me svi upozoravali da će mi od dojenja ispadati kosa. Skoro sam zaboravila, prijelaz godišnjih doba posebno je plodan u mom slučaju kada je otpadanje kose u pitanju. Ne volim to vrijeme jer to znači da nam je stan pun mojih vlasi. Nakon 3 mjeseca korištenja mogu potvrditi da mi kosa osjetno manje pada, čak i sada kada i dojim i prijelazno razdoblje je, količina otpalih vlasi je nezamjetna. Velika, velika pohvala šamponu ide za ovaj rezultat.


Miris je dosta intenzivan, međutim s kose brzo ishlapi. Imala sam osjećaj da me netko stavio u prirodu koliko se osjetio miris bilja. Olival je doduše poznat po jakim mirisima, sjetite se samo njihove linije smilja koju zbog mirisa nikako ne mogu koristiti. Veliki minus ide teksturi koja je kremasta i koja meni osobno nije najdraža, iako takva tekstura manje isušuje, pa je logično da je korištena umjesto gelaste teksture. Meni osobno nije prvi izbor jer mi je puno teže oprati kosu/tjeme s takvom teksturom. Također, ambalaža je razočaravajuća, jer svi znamo da Olival može puno bolje, ali oprostit ćemo im tu greškicu, koja je, realno nebitna!

Jeste i isprobali ovaj šampon?

*PR uzorak

Love,
Ana

2 komentara:

  1. Probala sto puta!!!!! Ovo je moj najbolji dosad isprobani šampon ikad. Volim tu kremastu teksturu koja ne isušuje ( ja imam plavu , tanku i pramenovima tretiranu kosu). Probala sam milijon šampona , sve cjenovne kategorije, i još uvijek imam 2 Kerastasova koja mu nisu ni do koljena i uvijek ovom šamponu dajem prednost naspram svih drugih. Volim volim volim

    OdgovoriIzbriši
  2. Pričuvaj koju bočicu šampona u zalihi, možda ti ustreba kroz koji mjesec, meni je počela opadati kosa tek 4-5mjeseci nakon poroda, a onda mi se činilo da nema šanse da će mi ostati nešto kose na glavi. Glupost, naravno, i dalje je bujna i normalna, opalo je samo ono što se pod utjecajem hormona ionako predugo zadržalo na vlasištu. Ali mi je kosa bila vrlo neobična još nekoliko mjeseci,imala sam svrtke gdje ih inače nemam i sl.

    OdgovoriIzbriši