7. svi 2016.

MNY The Blush Nudes paleta


Ovu godinu dijelim oduševljenje MNY proizvodima koji su sve bolji i bolji. Nakon što sam s vama podijelila oduševljenje The Nudes paletom čiju ste recenziju već mogli pročitati, s vama ću podijeliti oduševljenje još jednom paletom: The Bushed Nudes.


Paleta je kupljenja u Italiji, redovna cijena joj je 15 €, no moja je ulovljena na akciji za 10€. Prema najavi MNY Facebook stranice, ova paleta bi se ubrzo mogla pojaviti i kod nas, što je glavni razlog da sam požurila s recenzijom jer ovo je paleta koju svakako vrijedi imati u kolekciji.



Sjenila su puteraste teksture, lako se nanose i blendaju. Puterasta tekstura često znači da nanosom možete pokupiti više od planirane količine sjenila, no zlatno je pravilo da viša sjenila treba uvijek otresti prije nanošenja na kapak. Za cjelodnevnu trajnost posegnite za bazom. Pigmentacija je također odlična i nisam zamijetila da svjetlije nijanse zaostaju za tamnima, niti obrnuto. Zapravo, lošija pigmentacija tamnijih sjenila češća je kod drogerijskog ranga, no ovdje se pokazala odličnom. Sjenila se lako nadograđuju i međusobno kombiniraju. A paleta nijansi osigurava vam da napravite makeup za svaku priliku samo s ovom paletom.


Ambalaža je, kao i kod nudes palete, klasična drogerijska plastika. Solidna kvaliteta i meni važno, malih dimenzija da mi stane u svaku torbicu. Uz paletu dolazi i kist koji je s jedne strane aplikator s druge kist. U pravilu ne koristim nikada takve aplikatore, ali ovaj bi čak i mogao poslužiti svrsi. Pohvala ide i pakiraju, naime paleta sadrži naljepnicu te je moguće provjeriti da ju nitko nije koristio prije vas. Ove naljepnice se nalaze i na paletama kod nas!



Vjerujem da ste već iz recenzije mogli razabrati moje oduševljenje paletom, pa stoga ako naiđete na nju – nabavite ju bez razmišljanja!

Kako vam se sviđa? Jeste li nabavili već svoju MNY The nudes paletu?

Love,
Ana

1 komentar:

  1. Boje mi super izgledaju-ali bas ju moram uzivo swatchati jer sam "smedjom " varijantom jako nezadovoljna (praskasta i nije dovoljno pigmentirana....znam da drugi imaju bolja iskustva,ali s mojom se ni uz too faced bazu pigmentacija ne popravlja)

    OdgovoriIzbriši