25. tra 2016.

Lancome My Parisian pastels paleta




Kada bi smo birali najljupkiju makeup kolekciju ovog proljeća, nagrada bi zasluženo išla Lancomu! Zapravo, ništa manje ni ne očekujemo od njega.

Volite li suptilan makeup izričaj Parižanki? Uvijek izgledaju kao da nisu potrošile više od 30 sekundi vremena na uređivanje, a izgledaju savršeno s minimalno makeup-a i s najjednostavnijom mogućom frizurom. Kada koristim ovu paletu imam osjećaj da postižem upravo taj efekt na licu: šarmantne Parižanke.

U paleti se nalazi 9 kockica u različitim nijansama. Možete ih nanositi na oči ili obraze. Zapravo na cijelo lice, jer ćete u paleti naći nijanse koje su divne za rumenila, ali i za highlightere. Svaka kockica s donje strane ima redni broj te ćete uvijek moći svoju paletu posložiti po redu u kutijici.


Ako se kunem u nečiju preparativu, ona je to Lancome. Međutim, kad je dekorativa u pitanju, posebno sjenila, Lancome sjenila su znala biti čudne teksture i slabe pigmentacije. No, danas s vama dijelim recenziju sjenila/rumenila potpuno drugačije teksture koju ćete obožavati. Tekstura je kamena, ali u dodiru s kistom postaje puderasta, gotovo praškasta. Neovisno nanosite li ga mekanim blending kistom ili klasičnim kistom za sjenilo, izvrsno se spaja s kožom i traje satima. Ako očekujete izrazito jaku pigmentaciju, onda ćete biti razočarani. Vratite se na početak posta i mojoj priči o Parižankama. U danima, a takvih su svi zadnjih tjedana, kada samo želim zakamuflirati tragove umora, obavezno posežem za ovom paletom, jer mi s minimalno truda doslovno 'oživi' lice. Paleta sadrži 9 nijansi. Od svjetlo žute to zagasite ljubičaste. Možete svaku nijansu koristiti zasebno ili nekoliko zajedno. Svaka nijansa se nalazi u zasebnoj kutijici, što vam osigurava da prema želji koristite samo tu određenu nijansu.


Swatch svake nijanse je nanesen direktno iz ambalaže i bez baze. Svaka nijansa ima shimmer završetak. Prema želji možete ju nadograditi bez imalo problema.

Ambalaža je ono oko čega su se vodile polemike. Jedni su oduševljeni, drugi nisu. Meni je predivna. Sviđa mi se jer je cijela paleta veličine dlana, pa ju je praktično uvijek imati u kozmetičkoj torbici. U limenoj kutijici se nalazi 9 plastičnih kockica ispunjenih sjenilom.


Cijena: 470 kn

*PR uzorak

Love,
Ana

2 komentara:

  1. Lancome mi je broj 1 za preparativu ali i dekorativa im je odlicna. Zacudilo me procitati ovo za teksturu i pigmentiranost jer vecina mojih sjenila su od Lancome i jedna od najboljih su a koristim ih vise od 10 godina vec. Imam i ovu paleticu i slazem se da je prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lancome preparativa zaista nikada ne razočara! A za dekorativu, točnije sjenila,sam od mnogih čula da nije oduševila, pa mi je baš ugodno za čuti tvoje pozitivno iskustvo!

      Izbriši