14. tra 2016.

Jana odobrila: Joolz dječja kolica / Tailor kolekcija



Kao blogerica naučena sam čitati recenzije za sve. Kao kupac volim provjeriti za što dajem novce. A kao majka imam želju svom djetetu priuštiti najbolje. Uostalom kao i svaki roditelj. Upravo zato sam odlučila uvesti novu rubriku na blogu pod nazivom 'Jana odobrila' u kojoj ćete moći pronaći recenzije svega vezanog za djecu. A prva recenzija posvećena je jednoj od najvažnijih stvari kada su djeca u pitanju: kolicima.

Kod odabira kolica meni je na popisu prioriteta bilo da su lagana i jednostavna za korištenje. Kako sam ja stalno u pokretu, željela sam kolica s kojima ću moći potpuno sama barati (bez pomoći muža ih mogu u manje od minute potpuno razmontirati i smontirati što ćete vidjeti u videu) i koja su lagana da mogu s njima lako šetati po svim terenima (testirala sam ih na betonu, šljunku, kamenim kockama i glatkim površinama i kolica klize). Sama konstrukcija je teška svega 7,8 kg. Također, zbog stabilnosti su nam mnogi rekli da obratimo pažnju na kotače. Glavni uvjet je bio da kolica imaju 4 kotača s naglaskom da su stražnja 2 veća. Posebno me oduševilo što su ovi kotači zračnice te se pumpaju. Zatim, kolica su morala biti jednostavna za upravljanje, jer iskreno, nisam baš najspretnija osoba na svijetu. I zadnji, ali nimalo nevažan uvjet je bio materijal. Materijal je morao biti prirodan i velika mi je želja bila da je sve perivo, što ovdje i je slučaj. Uz unutrašnji materijal kolica, oduševio me i vanjski koji je nepropustan za kapljice vode (testirano po pljusku).


Ova kolica su toliko jednostavna za korištenje i slaganje da smo ih mi složili bez uputa prvi puta. Upute smo našli tek na kraju. Duže smo otpakiravali kutije nego slagali kolica.

Joolz dječja kolica su model 2u1, koji sadrži košaru i sportski dio. Autosjedalicu ili popularno zvano 'jaje' morate posebno kupiti od kompatibilno dostupnih brendova. Uz adaptere autosjedalicu možete nataknuti na samu konstrukciju. Iako je meni košara draža, 'jaje' je vrlo praktično kada morate sklapati i rasklapati kolica. 

Tailor kolekcija vam omogućuje da personalizirate svoja kolica. Osim što možete odabrati između 2 modela kolica (Day ili Geo), na raspolaganju su vam i 3 boje materijala te 2 kombinacije kotača. No, posebnost je u odabiru jedne od 20 akcentnih boja (na MyJoolz stranici se možete poigrati s kombinacijama). Predivno, zar ne?
Tailor kolekcija sadrži:

  1. Konstrukciju kolica
  2. Košaru za novorođenče
  3. Sportski dio
  4. Shopping bag
  5. Navlaku za kišu
  6. Zimsku vreću
  7. Torbu za potrepštine


Naravno, svoja kolica možete upotpuniti i dodatcima: suncobranom, držačem za čašu, XL shopping bag, UV zaštita za dijete i adaptere. Joolz je ekskluzivno dostupan u Baby Centeru i cjelokupnu Joolz ponudu možete provjeriti klikom ovdje. Ova zabavna Tailor kolekcija stiže u poslovnice u lipnju, a predbilježbe možete napraviti već sada. Za više informacija javite se na mail: klub@babycenter.hr


Joolz je izrazito ekološki osvješten brend koji će za svaka kupljena kolica i registrirana na njihovoj službenoj stranici zasaditi drvo, dok ćete od kutija u kojima su kolica složiti dječju stolicu i kućicu za ptičice. Moj projekt još nije završen, ali čim ga završim podijelit ću rezultate s vama!

Koliko su ova kolica jednostavna i praktična željela sam vam pokazati u kratkom video tutorijalu. Za veći format posjetite moj YouTube kanal. Za bolju kvalitetu obavezno uključite HD opciju! 

*PR



Love,
Jana & Ana


1 komentar: