28. ožu 2016.

Moja home SPA rutina




Oduvijek obožavam male kućne tretmane njege. U početku su to bila samo kupanja u kadi i uživanje u mirisnim pjenama, kasnije sam dodala masku za lice,....i s vremenom se taj popis povećavao. No, kako se mijenjaju prioriteti i obaveze tako se popis koraka u mojoj SPA rutini mijenjao. Danas je uz Janu minimalan, ali opet dovoljno da sam uvijek zadovoljna sa sobom. Da li mi je sada teže oraganizirati vrijeme za sebe? Uz dijete od mjesec dana i grčeve koji se javljaju bez ikakve najave, da li je teško, pa naravno da je. Ponekad u svoju rutinu uključim sve proizvode, ponekad samo neke. Zapravo, sve ovisi koliko stignem. Ponekad nekoliko stvari radi odjednom da uštedim vrijeme. Ali drago mi je da je se niti sada nisam odrekla.


Jedini korak kojeg nikada ne preskačem je kupanje. Ponekad je to 5 minuta, a ako mi se posreći ostanem u kadi i 20 - ak minuta. Uz masažu, kupanje mi je omiljen način opuštanja. Uz miris pjene za kupanje i šalicu toplog čaja. Trenutno mi je omiljena ova Niveina. Miris kultne Niveine plave kreme, hidratantna bez isušivanja kože. Dovoljno da se zavolimo na prvo kupanje. Prvo što uvijek napravim je operem kosu i dok mi se maska upija u kosu, mogu uživati u kupanju. Već sam nekoliko puta spominjala u svojim favoritima Kerastase masquintense maska za kosu. Za moju kosu je hidratacija od presudne važnosti i uz njegu ovo je ono što ova maska pruža. Obožavam električne spravice za njegu, jer skraćuju vrijeme. Braun epilator o kojem ste već mogli čitati osim što uklanja dlačice ujedno ima i nastavak za piling tijela. Za kraj svoje vodene avanture tu je piling stopala. Od kada sam kupila ovaj Avonov piling ne prestajem kupovati zalihe, jer je odličan i zaista osvježi stopala. Nije zamjena za pedikuru, ali imam osjećaj da ipak nešto aktivno radim po pitanju njih, jer pedikura je korak koji na žalost često preskočim.


Dok mi se višak vode s kose upija u ručnik, vrijeme je za lice. 5 minuta tretmanom Philips VisaCare-om mi spašava kožu lica u ovim danima kada ne spavam dovoljno niti ne brinem za nju redovito kako bi trebala. O VisaCare uređaju ste također mogli čitati, a unutar njegove recenzije ćete pronaći i video s tutorijalom kako ga ja koristima. Moja omiljena maska za lice je Starskin beauty Bio- Cellulose Sekund skin mask/firming koju sam također već spominjala. Ovo je jedna od skupljih maski za lice, ali zaista mi preporodi koži. Napominjem da ovih mjesec dana nemam baš vremena (a nekako mi se čini da niti neću imati vremena baš niti idućih mjeseci za detaljnu brigu) pa su mi ovakvi SOS proizvodi spasonosni!

Nekada je moja rutina trajala i trajala, čak i po 2 sata. A sada, pa u pola sata napravim čudo. I da, nemojte zaboraviti svoju omiljenu mirisnu svijeću. Sretna sam jer moja miriši poput mog omiljenog parfema-  La vie e belle!

Kako izgleda vaša SPA rutina?

Love,
Ana


Nema komentara:

Objavi komentar