16. ožu 2016.

OOTD: something different

Ponekad treba napraviti odmak od sebe. Isprobati nešto drugačije. Čak i ziheraši kao ja ponekad naprave promjenu. Ovo nije klasična haljina koju bi ja odabrala, ali ponekad treba isprobati i nešto novo. Možda nas iznenadi. I isplatilo se riskirati. Oduševljena sam haljinom. Oduševljena sam i činjenicom da je veličina XS. Savršeno za ego.



Haljina (Romwe - link)
Cipele (Sisley)
Nakit (dm/Mango)

Haljina je s Romwea. I cijena je oko 150 kn. Ubrzo počinje sezona svadbi i ovo je komad koji bi trebali uzeti u obzir. Pogledajte i ostalu ponudu haljina.



Haljina (Romwe - link)
Cipele (Zara)
Nakit (dm/Mango)


Uz haljinu sam kombinirala i cipele i čizme. Nisam mogla odoljeti stilu 70-ih. Nakit je minimalan. I kombinacija bisera i zlata se odlično uklopila. Željela sam da haljina maksimalno dođe do izražaja. 


Kroj je asimetričan. Zadnji dio je zaista dugačak,pa bi svakako morali imati pete. Kombinacija crne i bež je nepogrješiva. Materijal je sintetika i ima težinu zbog koje i pada tako pravilno. 


Nadam se da vam se sviđa! 

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar