15. ožu 2016.

Everyday minerals Illuminate cheek contour kit


Prije nekoliko godina bila sam luda za mineralnom kozmetikom i iz nekog meni nepoznatog razloga samo sam ju prestala koristiti. Kada sam mi ponudili suradnju iz web shopa EccoVerde, opet sam se sjetila stare ljubavi i odabrala upravo ovaj set. Koliko mi se svidio govori činjenica da sam odabrala jedan i za vas i mogli ste ga nedavno osvojiti.


Set sadrži 4 proizvoda i to su:

1x bronzer "Gimmee a Kissimmee", 0,85 g
1x Heavenly All Over finiš, 0,85 g
1x svjetlucavo rumenilo "Wonderful", 0,85 g
1x balzam za usne u boji "Adorn" ,2,6 g



Iako govorimo o tester veličini proizvoda, vjerujete mi, dugo će proći prije nego ih potrošite. Za aplikaciju je potrebno zaista malo proizvoda.

Kada je pigmentacija u pitanju, nisu svi proizvodi jednake pigmentacije. Bronzer je daleko najpigmentiraniji. Dok rumenilo licu daje nježnu, ljupku notu. Ako ste navikli na izrazito pigmentirana rumenila, onda vas ovo neće oduševiti. Meni se sviđa ponekad samo nježno istaknuti obraze. Highlighter je divan, također kao i rumenilo daje nježnu pigmentaciju licu i ljupkost. Meni se svidio kao takav, jer kada je make up u pitanju i ono kako se ja privatno šminkam, volim da je nenametljivo. Ponekad jednostavno želim ostaviti dojam da se nisam trudila, a ipak izgledati uređeno. Trajnost je veliki plus ovim proizvodima. Traju cijeli dan na licu prije nego ih odlučite skinuti. Balzam me razočarao, jer sam očekivala da će bolje njegovati moje usne. Doduše, moram uzeti u obzir da moje usne zaista vode svoj život pa da još uvijek nisam našla balzam koji će im pasati. Što se boje tiče i trajnosti, ostaje oko 2 sata.


Ovaj set možete kupiti u web shopu EccoVerde po cijeni od 121,99 knlink. Ovo nije jedini Eyeryday minerals set koji je dostupan, cijelu ponudu možete pogledati ovdje – link.  

Pazite li na sastojke i brinete li posebno za vašu kožu ili je jako osjetljiva, ovo je set koji vam svakako preporučujem. Zapravo škicnite ih sve!


Volite li prirodnu kozmetiku?

Love,
Ana

1 komentar: