23. pro 2015.

DIY ukrasi za bor




Prošle godine smo kupili ukrase za bor na kojima sam inzistirala, da bi ove godine promijenila mišljenje i poželjela nove. Na što mi je dragi stavio veto i rekao da nema kupovine. Ako imam zabranu kupovine, ne znači da imam zabranu i izrade ukrasa. Jel' tako? Usporedno s time pala mi je na pamet prva ideja za ukrase, a onda sasvim spontano i druga i treća. Sve ideje su  pristupačne i brze za napraviti da ćete za njih trebati svega nekoliko sati. 

Kada sam radila kutijice za kekse, ostali su mi dijelovi kartona koji nisam mogla upotrijebiti za ništa veće osim ukrasa. Uz njih trebala sam ukrasni papir prema želji. Ove godine sam željela crveno bijelu temu s pomalo starinskim detaljima poput srca. 

Za ukrase vam je potrebno:

  1. Karton
  2. Ukrasni papir koji ćete izrezivati/ ukrasna papirnata trakica (Prosvjeta, 8 kn/ dm, 3,5 kn)
  3. Ljepilo u stiku
  4. Škare, ukrasne i obične
  5. Satenske ukrasne trakice (Prosvjeta, 1 m = 1,30 kn)
  6. Bušač rupa u papiru
  7. Modl u obliku srca

Papir sam našla u Prosvjeti, no zanimljiv sličnog dizajna sam našla i u Nami.  Trakice isto potražite u Nami ili lokalnim papirnicama.  U početku sam izrezivala karton i papir uz pomoć modla, međutim kako nisam našla modl idealne veličine krenula sam na ručno izrezivanje. Jednom kada nađete pravi oblik ocrtajte karton po njemu i izrežite. 
Drugi oblik koji sam radila su mali pravokutnici prema obliku pahuljice koja se nalazi na sredini trakice. Prema želji se može i ne mora ostaviti ukrasni rub. 

Za ove ukrase (cca ukupno 50-ak komada) trebat će vam maksimalno 1,5 sat. No za druge koje ću vam pokazati ipak malo više, jer se trebaju sušiti. No i za to postoji rješenje. 

Potrebno vam je:

  1. Glinamol
  2. Valjak
  3. Modl za kolače u raznim oblicima
  4. Ukrasna trakica 
  5. Vruće ljepilo

Razvaljajte glinamol na debljinu oko 5 mm. Ukoliko bude tanje uvijat će se kako će se sušiti i lako će pucati. Sušiti možete na zraku, na radijatoru ili u lagano otvorenoj pećnici na 100 stupnjeva. Sad još samo trebate povezati ukrase na trakicu. Stavljajte ih na oko 8 cm razmaka da razmak ne bude prevelik niti premali da svaki ukras dođe do izražaja. 


Kako ćete vi ukrasiti bor ove godine?

Love,

Ana







Nema komentara:

Objavi komentar