15. pro 2015.

DIY bor od papira

Među svim dekoracijama koje sam radila ove godine, ova mi je najdraža. Ideju sam vidjela još prošle godine u bespućima interneta, preciznije Pinteresta. Obzirom da ove godine zaista imam vremena posvetiti se dekoraciji, odlučila sam ju i napraviti. Nevjerojatno koliko je postupak jednostavan i kako vam malo vremena treba za ovaj simpatični borić.

Za bor će vam trebati:


  1. Katalog ili novine, važno je samo da je većeg broja stranica
  2. Sprej u zlatnoj boji (glitter sprejeve izbjegavajte kao bazne jer se neće 'uhvatiti' boja niti glitter)
  3. Ukrasne trakice u raznim bojama
  4. Glitter, šarene perlice,….ukrasi po želji
  5. Vruće ljepilo


Postupak:


  1. Odrežite prednju i zadnju stranu kataloga/novina koje su od debljeg papira
  2. Vanjski desni rub stranice savinite u trokut
  3. Savinuti dio stranice savinite u drugi trokut, kojim ćete dobiti izgled bora
  4. Donji rub stranice savinite unutra
  5. Zatim postupak ponovite sa svim stranicama kataloga/knjige
  6. Nakon što završite sve stranice spojite ljepilom prvu i zadnju stranicu i rukama raširite listove. Ovo je opcionalno, jer ukoliko će stajati na nekoj policu leđima okrenut prema zidu nije nužno da spajate leđa.
  7. Ukrasite po želji. 

Napomena:


  • Obratite pažnju na donji rub stranica, odnosno da su vam svi jednaki da bi bor bio stabilan
  • Odlučite li se za bojanje sprejem bor učinite to s što veće udaljenosti i što 'lakše' ruke, pretjerate li na jednom dijelu s bojom papir će se svinuti.
  • Glitter nanesite na vlažan papir da se bolje primi




Znam da cijeli postupak izgleda kao da traje satima, no meni je za motanje stranica trebalo svega 45 min (oko 200 stranica). Ovo je brzinski DIY s kojim ćete u sekundi uvesti blagdansko raspoloženje u svoj dom!

Kako vam se sviđa ovaj DIY bor? Ako ćete ga raditi obavezno mi pošaljite slike :-)

Love,

Ana

Broj komentara: 8:

  1. Super mi je ideja, imam i ja to na boardu na Pintaču, ma u biti imam brooo toga, no skoro nikad ništa ne nepravim jer mi je prosinac na poslu i općenito gužvasti...
    Mislim da ću iduće godine početi s pripremama već nakon Uskrsa, pa ću onda za Božić uživati u miru i božićnom finom koću :) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha tako su i moji neki planovi, doduše odmah nakon ljeta krenuti s izradom:-)

      Izbriši
  2. super, super :D i ja sam korsitila avon katalog, taman je veličine, a i bilo mi je žao koristiti baš knjigu. od svih dekoracija kojih ima po dućanima sam najviše luda za sobovima, imam cijelu kolekciju :D ovaj tvoj je prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sobovi su super! Svoje sam kupila prošle godine u Plodinama i divni su mi!
      A Avon katalog je baš prave veličine.

      Izbriši
  3. Bas dobra ideja i jako su mi slatki borici :) sto se tice bozicnih ukrasa meni nema do andjela (imam svakakvih i vecinu na bor stavim) i masnica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim anđele, samo sam ove godine malo promijenila dekoraciju!

      Izbriši
  4. Prvi put ovo vidim i ideja je odlicna, bas slatko izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Taman stigneš svoj napraviti do Božića :-)

      Izbriši