24. svi 2015.

PR news #4

L’Occitane je predstavio ‘pojačanu’ verziju svoje linije badema koja od sada ima i anti –aging djelovanje. Bademov Baršunasti serum i Bademova baršunasta krema. Sitan plod moćnog djelovanja – badem. Ekskluzivan pomlađujći kompleks djeluje protiv pet znakova starenja kože:suha i koža bez tonusa, pomanjkanje elastičnosti kože, bore i nepravilnosti kože.

 Volite li božure? Tko ih ne voli? Upravo zbog toga je L’Occitane prestavio liniju ‘Raskošan božur’ s 3 INOVACIJE – njega, hidratacija, ujednačavanje puti. Nakon pet godina istraživanja L'OCCITANEOV laboratorij je kreirao „kameleonski“ kompleks za savršenu put koji vidljivo uljepšava kožu s trenutnim i dugotrajnim rezultatima – hidratizirana koža, sužene pore, vidljivo smanjene bore, te ujednačena i blistava put.

I još malo L’Occitane novosti- kolekcija za jačanje kose s 5 eteričnih ulja iz L'OCCITANEA! L'OCCITANEOV laboratorij je kreirao novi ritual koji pomaže revitalizirati kosu, pružajući joj pritom punoću, snagu i volumen.



Kada smo veću Francuskoj, svratimo malo i do Durancea i nezaboravane mirise Provansanske tržnice. Nova DURANCE kolekcija poziva u bajkovitu šetnju provansalskim tržnicama i otkriva novi, elegantni pristup umjetnosti življenja otkriven u šarenim, svježim i slasnim ljetnim mirisima
Neodoljivo sočan miris bijele nektarine obogaćen je blagom notom breskve i marelice dajući ovom voćnom mirisu profinjenu notu. Nježna aroma ružičaste borovnice začinjena je delikatnim božurom i crvenim mošusom donoseći miris ljeta koji se ne zaboravlja. Slastan i voćni miris dunje i jabuke ublažen je zelenom notom rabarbare tvoreći originalan i autentičan miris.
DURANCE ljetna kolekcija dolazi u tri nova mirisa; miris bijele nektarine, božur - ružičasta borovnica i rabarbara – dunja.

Ljetne novitete predstavili sui  Bobbi Brown i Estee Lauder.
U limitiranoj Bobbi Brown Hot kolekciji (ljetni look) koja će od idućeg tjedna biti dostupna na BB prodajnim mjestima (Douglas Trg i Douglas Arena Centar u Zagrebu, te parfumerija Anabella u Splitu).

Kolekcija se sastoji od:
·        Hot Nudes Eye Palette, mpc 705 kn
·        Cheek Palette u nijansama Pink, Berry i Calypso – trio rumenila, mpc 468kn
·        Sheer Lip Colors u nijansama Berry, Pink i Orange, prozračan ruž visokog sjaja i lagane teksture, mpc 216kn
Kolekcija je inspirirana Floridom i plažama Miamija, te je njezino zaštitno lice Kate Upton.
Kolekcija se sastoji od modernih pink nijasni za obraze i usne.


Bobbi Brown Face Mist – sprej za hidrataciju kože lica, zaglađuje, umiruje i pruža koži blistav sjaj. Sadrži ekstrakt kamilice, krastavca i zelenog čaja. Može se nanositi i preko make upa. Proizvod je dostupan po cijeni od 226 kn (100 ml) u parfumerijama Douglas Trg i Douglas Arena Centar u Zagrebu, te u parfumeriji Anabella u Splitu.

NOVE Estee Lauder Double Wear olovke za oči.
Naša najprodavanija olovka za oči ovog proljeća dolazi u 9 novih nijansi uz postojanost od 12 sati. Vitamin E i ulje jojobe omogućuju da olovka lako klizi duž kapka. Za jednostavno nanošenje koristite silikonski aplikator.



NOVI Estee Lauder Envy Shine ruž za usne.
Riječ je o nastavku uspješne Envy franšize koja ovog proljeća dolazi u novoj prozračnoj teksturi visokog sjaja. Izaberite između 16 novih nijansi lagane teksture balzama u modernom luksuznom pakiranju. Bogata hidratacija, prozračne boje, visoki sjaj i miris peperminta i kamilice.


Prozračnost i nježnost koju naglašava bijela boja inspirirale su i Dermacare tim za kampanju u kojoj su sudjelovanje njihove dugogodišnje zadovoljne klijentice  među kojima su ekonomistica i bivša manekekna Anita Dujić, voditeljica Antonija Blaće, glumica Mila Elegović, te modne dizajnerice Anamarija Brkić i Ivona Martinko.
Rezultat kampanje su neodoljivo prozračan i neobavezan dnevni make up te nepretenciozne frizure. Profinjenost kojom zrače Anita, Antonija, Mila, Anamarija i Ivona naglašena je čistoćom bjeline koju svih pet dama obožava nositi.


„Uživala sam raditi ovu kampanju s timom DermaCarea, kao što i inače uživam u njihovim tretmanima za koje mogu reći da su prava gozba za moju kosu. Divno je u svojoj blizini imati tim na kojeg se uvijek mogu osloniti i kojemu s povjerenjem mogu prepustiti zdravlje i izgled kose. Volim mediteranski ugođaj i ogoljenu prirodnost koju smo naglasili jer se prečesto skrivamo iza teškog make upa. Moja kosa je spremna za uživanje u ljetnim ljepotama“, izjavila je glumica Mila Elegović.
Modne dizajnerice Anamarija Brkić i Ivona Martinko i u svojim kreacijama i kolekcijama za ovu sezonu također predlažu bijelu te jednostavnost i ležernost koje osiguravaju besprijekoran izgled te osobnost stavljaju u prvi plan.

„Bijela boja je oduvijek bila moja inspiracija i u njoj pronalazim nepresušnu energiju za stvaranje nenametljive elegancije. Prozračnost koju volim pronašla sam i u višegodišnjoj suradnji sa stručnjacima DermaCare centra kojima prepuštam brigu o svojoj koži i kosi. Baš kao što i modni dizajneri neprestano moraju stvarati trendove, tako i stručnjaci DermaCare tima omogućuju da budemo korak ispred kad je riječ o vrhunskoj njezi kose i kože“, kaže dizajnerica Anamarija Brkić, vlasnica modnog brenda A'marie.

„U modi me oduvijek vode prirodnost i osobnost, a kako je moja posljednja kolekcija velikim dijelom inspirirana bijelom bojom, prepoznala sam se u kampanji DermaCarea. S njihovim timom izvrsno surađujem već neko vrijeme i s punim povjerenjem prihvaćam novitete koje donose u Hrvatsku ponajprije zato jer blistavost zdrave kose i kože ne može ništa nadomjestiti“, pojašnjava dizajnerica Ivona Martinko.

Zaštitna lica DermaCare centra ekonomistica i bivša manekenka Anita Dujić te voditeljica Antonija Blaće još su jednom zablistale u bjelini koja naglašava svježinu i zaigranost kojom obje zrače. Blistava put i prekrasna kosa Antonije i Anite rezultat su rada stručnog tima koji brine o besprijekornom izgledu i zdravlju njihove kose i kože.

Kampanju „Summer White Party“ je osmislio DermaCare stručni tim u kojemu su art direktor za Chi Ivica Palinić, hair stilisti Korana Patafta i Nikola Solenički, službene make-up artistice za Jane Iredale Sabina Šarić Novak i Marijana Gluić. Fotografije potpisuje modni fotograf Goran Matijašec.


Kišni vikend provedite u West Gateu gdje vas poznati britanski brand Batiste poziva na drugi „Try It Dry“ hair show  koji će se od 22. do 24.05.2015. održavati u WESTGATE Shopping Cityju, u drogeriji BIPA. Na modelima različitog tipa i boje kose profesionalna stilistica će svakodnevno od 17 do 21 sat demonstrirati kako u samo 5 minuta nečistu kosu transformirati u atraktivnu modernu frizuru. Ovo prilikom Batiste profesionalci - XXL, Blush, Dark & Deep Brown i Cherry pokazat će kako kosa u svakoj prilici može izgledati lijepo, bez nužnog odlaska frizeru. Također javljamo da će Batiste šamponi za suho pranje biti povoljniji 25% do kraja svibnja u svim drogerijama BIPA-e.



Neovisno što nam se zadnjih dana čini kao da nam se vratila jesen,a ne da nam je ljeto pred vratima, zaštita kože od sunca je unžna. Posebnu pažnju treba pokloniti najmanjima zbog čega Vichy predlaže Ideal Soleil liniju.  Linija Ideal Soleil predstavlja učinkovitu zaštitu za osjetljivu dječju kožu s ugodnim teksturama za jednostavno i brzo nanošenje. Ove godine Vichy preporuča inovativan proizvod toliko zabavan ali učinkovit da ga djeca uz nadzor roditelja žele nanositi sama: revolucionarna Ideal Soleil super pjena za djecu SPF 50 pruža visoku zaštitu uz učinkovitu vodootpornost za ubrzane dječje dane. Inovativna tekstura boje breskve i slatkog mirisa  lagana je i nježna te je posebno prilagođena osjetljivoj koži djece.



Moroccanoil - Strastveno podupiremo beauty transformaciju! Počeli smo s izvornim Moroccanoil tretmanom koji je bio revolucionaran u industriji njege kose. Moroccanoil nudi inovativnu, jednostavnu formulu za korištenje, koja dramatično transformira sve tipove kose. Rezultat je prekrasna, zdrava kosa prirodnog izgleda. Izgradili smo naš ugled na pozitivnim usmenim preporukama od salona do salona pa sve do uredničkih naslova. Naše Moroccanoil ulje je bogato antioksidansima, hranjivim tvarima te inovativnim formulama koje daju neusporedive i dramatične rezultate. Zato ekskluzivni Moroccanoil salon preferiraju profesionalci i korisnici iz razloga što su naši proizvodi vrlo jednstavni za uporabu! Potrebna je vrlo mala količina za maksimalan učinak. Pozivamo Vas da doživite Moroccanoil priču iz prve ruke! www.topstil.com.hr/proizvodi/moroccanoil

***Jelena Rozga u ljetnim Liu Jo kombinacijama***


Nova kampanja kao imperative tople sezone izdvaja bogatstvo boja i uzoraka te elegantne, lepršave siluete
Talijanski brand Liu Jo najavljuje ženstveno i senzualno ljeto kroz novu seriju street style fotografija s Jelenom Rozgom u glavnoj ulozi. Lijepa pjevačica u kampanji za nadolazeću ljetnu sezonu dočarava autentičnu eleganciju po kojoj je ovaj talijanski brand poznat, a nastala je na atraktivnim splitskim lokacijama pred objektivom iskusnog zagrebačkog fotografa Gorana Čižmešije.
Nova Liu Jo kampanja u prvi plan stavlja glavne hitove najsunčanije sezone poput cvjetnih uzoraka, bogate palete jarkih i romantičnih tonova te profinjenih i besprijekorno udobnih krojeva. Jelena Rozga treću se sezonu zaredom izvrsno snašla u ulozi hrvatske brand prezenterice te savršeno utjelovila duh slobodne, spontane Liu Jo žene, istovremeno savršeno nježne i svjesne svoje privlačnosti.

**Gant satovi - moderno lice bezvremenskog dizajna***


Nove linije besprijekorno povezuju opuštenost i eleganciju, donoseći najbolje od oba svijeta
Američki brand Gant novom je kolekcijom još jednom potvrdio nenadmašnu umješnost u modernim interpretacijama kultnih klasika. Temeljena na bogatom Gantovom nasljeđu kao nepresušnom izvoru inspiracije, atraktivna ponuda za proljeće/ljeto 2015. donosi modele savršeno stiliziranih linija, uz obilje tehničkih i dizajnerskih inovacija. Predimenzionirana kućišta u najelegantnijem izdanju do sada, savršeno su povezana s remenima od najfinije kože, zaokružujući jedinstvenu modnu priču o autentičnom dizajnu u skladu s trendovima. Dok linije Cameron i Stamford unapređuju klasiku efektivnošću detalja na brojčanicima, linija Globetrotter donosi hit modele za novu sezonu, kombinirajući popularna robusna kućišta s gumenim remenima koji savršeno prianjaju svakom zapešću. Izrađeni da traju u stilu koji je vječan, nesumnjivo će osvojiti sve koji ručne satove smještaju u sam vrh omiljenih modnih dodataka.


Ovo proljeće Murad Centar nam je predstavio 3D Cellu Lipo, najnoviji aparat za celulit i masno tkivo svjetske tehnologije spajanja više tretmana u jedan,a isprobala ga je i aktualna Miss Hrvatske Antonija Gogić.


„Odmah nakon tretmana 3D Cellu Lipo aparatom vidjela sam da mi je koža više zategnuta i čvršća. Ovo je idealni tretman za zaglađivanje kože i rješavanje celulita uz redovito vježbanje i pravilnu prehranu.“ – rekla nam je Antonija.

Tretman traje 120 min, a uključuje: specijalnu vakum masažu, kriolipolizu ili vakumdijatermiju, magnetoterapiju i crveno led svjetlo, anticelulitnu masažu s Murad Firm and Tone® serumom i limfnu drenažu.

Na Murad Body Spring Makeover-u  predstavljen je i novi tretman liječnice Haine Peto-Radiković dr.med. za estetsku i korektivnu dermatologiju lica i tijela karboksiterapijom.
Karboksiterapija je medicinski učinkovito rješenje za: strije, masno tkivo, celulit, podočnjake i podbradak.

Karboksiterpija olakšava prodiranje crvenih krvnih zrnaca kroz najsitnije kapilare i tako povećava dovod kisika. Povećan dovod kisika, ubrzanje metabolizma, jačanje cirkulacije, utjecaj na živčani sustav simpatikus, neki su od faktora koji potiču ubijanje masnih stanica i smanjivanje njihove veličine. Povećava razvoj novog kolagena čime smanjuje podočnjake, strije, ožiljke, pomlađuje i zateže kožu te popravlja njenu kvalitetu i izgled.

Za potpunu njegu tijela predstavljena je i nova linija svjetski poznatog dermatologa dermatologa dr. Murada: Youth Builder® Bodycare.

Linija za njegu tijela bazira se na ulju suncokreta. Ulje sjemenki suncokreta bogato je esencijalnim masnim kiselinama te pomaže u hidrataciji, regeneraciji i njezi kože. Jača elastičnost i učvršćuje kožu. Sadrži i pomalo neobičan ekstrakt: ekstrakt kvasca. Ekstrakt kvasca regenerira, jača i vlaži kožu, potiče cirkulaciju te smanjuje pojavu celulita.


Iz linije Youth Builder® na hrvatskom tržištu predstavljen je specijalni glineni čistač za tijelo, serum s peptidima soje i divljeg jama, krema za tijelo za poticanje kolagena i krema za ruke s aminokiselinama te ekstraktom sandalovine.

Nema komentara:

Objavi komentar