25. svi 2015.

Omiljeno ljetno osvježenje


Prošle godine je dragog i mene uhvatila ludnica koktela. Usporedno s time i naše prijatelje i to nam je postao omiljen način druženja. Naravno, tko bi odbio koktele?

Ove godine sam uvela i nealkoholne koktele (začudo, nisu uopće loši). Kod mene sve uvijek kreće od limuna kojeg obožavam. Volim kombinaciju lagane kiselkasti i osvježenja koje pruža limunada. Obične limunade su već pomalo dosadne, zbog čega sam običnu vodu zamijenila soda vodom.


Davno sam odlučila ovom blogu dati više lifestyle notu, pa mi je ponuda da recenziram Sodastream aparat došla kao naručena. Već neko vrijeme se dragi i ja bavimo mišlju da mineralnu zamijenimo soda vodom koja je puno zdravija i meni osobno ukusnija, te je ovo bila prava prilika da ispitamo okus.



Sodastream uređaj je jako jednostavan za rukovanje. Doduše, očekivala sam automatski da ima kabel i utičnicu, ali nema, što smo pojednostavljuje cijeli proces. Ulijte običnu vodu iz slavine u bocu do označene crte, utaknete ju u uređaj te pritisnete s gornje strane uređaj i držite minutu ili dvije, ovisno koliko želite mjehurića u vodi. Potrebno je staviti bocu s CO2 u sam aparat. Uz uređaj možete kupiti i koncentrate sokova u raznim okusima, a mjerica vam je čep. Iz jednog koncentrata proizvest ćete te 12 litara soka.




Kako ja volim kiselije okuse, meni je ovaj sok pomalo presladak, pa sam ga doradila s ploškama limuna i listićima mente koji su odlično osvježenje za ljeto.



Trenutno moj omiljeni voćni koktel sastoji se od 1 crvenog grepa i 2 limuna. Jednu malo mjericu tog soka (0,3) pomiješala sam s 2 mjerice soda vode i dodala ploške limuna i kockice jagoda. Naravno, nikuda bez komadića leda. Prema želji, želite li dodati alkohol predlažem mjericu Gina!



Kombinaciju soda vode i konecentriranog soka sam obogatila komadićima voća i gumenim bombonima te zamrznula u modlićima za sladoled. Za prosječno 4 sata dobit ćete brz, jednostavan i ukusan sadoled koji je odlično osvježenje za duge ljetne dane.


Sodastream aparat možete kupiti u Elipsu (699,90 kn), kao i bocu CO2 (70 kn) i koncentrirane sokove  raznih okusa(45 kn).
Sodastream aparat je odličan za sve koji često posežu za mineralnom. A prije svega, iznimno je jednostavan za korištenje!


Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar