12. tra 2015.

AVON proljetno darivanje


Sunce nas je konačno počelo grijati,a ne samo sramežljivo izvirati iza oblaka. I mislim da je to sasvim dovoljan razlog da proslavimo još jedno prekrasno godišnje doba.

Ovaj put sam se odlučila nagraditi samo jednu osobu, ali s jako lijepim poklonom. Svaka dama treba svoj proljetni miris, a Avon 'Today' parfem u limitiranom izdanju je odličan izbor. Ugodan proljetni miris koji ćete nanositi na najromantičniji mogući način, pomoću pumpice… ovo je limitirano izdanje kultnog mirisa pa vjerujem da će sretnica zaista uživati. Miris je naš potpis, ali nokti su nerijetko u prvom planu. Avon je poznat po fenomenalnim lakovima za nokte iz nailwear pro+ linije,a ja vas darujem s 3 nijanse: Wandering rose, Vintage boutique i Noir Emerald.

Pravila su jednostavna, te ćete uz 1 bod, koji ostvarujete tako što ostavite svoje podatke, moći osvojiti i dodatne bodove za darivanje! Pobjednika/cu naravno izabrati preko random.org. Darivanje je otvoreno za stanovnike s područja Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije. Darivanje traje od 12.4.2015. do 19.4.2015. do 23:59.

Pravila:

1.      Ispunite obrazac sa svojim imenom i prezimenom te mail adresom. Ovim ostvarujete 1 bod.   Ovo je obavezno!

2.      Pratite moj Facebook fan page (napišite ime pod kojim me pratite) - opcionalno + 2 boda

3.      Pratite moj Instagram profil (napišite pod kojim nickom me pratite) - opcionalno+ 2 boda

4.      Podijelite obavijest o darivanju na Facebooku (unesite link i neka profil bude otvoren da mogu provjeriti) - opcionalno + 3 boda

5.      Repostajte na Instagramu sliku poklona koje možete pronaći na mom profilu i obavezno me tagirjate (napišite svoj nick) – opcionalno +3 boda

Maksimalan broj bodova koje možete ostvariti je: 11!

 
 
KLINKITE NA LINK KOJI VAS VODI NA OBRAZAC:
 
 
Sretno svima!
 
Love,
Ana

4 komentara:

  1. Odradjeno :)
    FB Zorica Djurdjevic https://www.facebook.com/zorica.ostojic.9/posts/825696574164407?pnref=story
    Twitter ZokaMiki83 https://www.facebook.com/zorica.ostojic.9/posts/825696614164403?pnref=story
    Google Zorica Djurdjevic
    Instagram nemam...

    OdgovoriIzbriši
  2. ja nisam baš upućena u ove giveaway-e, pa mi oprostite ako postavljam blesavo pitanje :D čemu služe bodovi ako se pobjednik bira na random.org? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Irma Tufek
    irma.241086@gmail.com
    FB-Irma Tüfek
    Instagram- irmatufek
    https://www.facebook.com/irma.tufek/posts/986518481359620?pnref=story

    OdgovoriIzbriši