27. lis 2014.

3 jesenske frizure iz salona Cut-Up & Schwarzkopf Professionala



Prije skoro mjesec dana sam posjetila jedan od najljepših frizerskih salona u Zagrebu -  Cut – Up. Nataša, vlasnica odlučila se za promjenu karijere i od lektorice postala frizerka. Greška? Nikako. Njene ruke su zlatne i čak je s mojom kratkom, oštrom, gustom i nezahvalnom kosom napravila puno! Sve to popraćeno je objektivom prekrasne Aline (za koju se nadam će uskoro pokrenuti i svoj blog) i vrhunskim proizvodima Schwarzkopf Professionala.

Kada me Nataša pitala što bi htjela, moj odgovor je bio: jednostavno i brzo! Brzo smo se dogovorile za pletenicu, jer sam htjela konačno naučiti praviti ju. Umjesto klasične, odlučila se za obrnutu pletenicu, koja ima volumena. A postupak, stvarno je jednostavan – pratite liniju kose i dodajete pramen po pramen.

 

Postoje dva Schwarzkopf Professionala proizvoda koja obožavam: prah za volumen i slani sprej. Schwarzkopf Professionala Osis+ slani sprej koji je prvenstveno namijenjen za napravit valove u kosi, dok Schwarzkopf Professionala Osis+ Dust it flex prah za volumen. Možda nikada neću moći imati savršene valove u kosi, ali uz slani sprej mogu napraviti frizuru koju želim. Slani sprej izvrsna je baza za kosu koja dovoljno fiksira kosu da se njome može napraviti od prirodno razbarušene kose frizura do savršenih valova pomoću figara. A Dusi it sprej? Pa tko ne bi volio volumen u kosu? Još uvijek mi je nevjerojatno da jedan prah može dati volumen kosi, ali zaista može. Uz to, on je i odličan fiksator.  Uz oba proizvoda je Nataša postigla prirodno razbarušen izgled kose, koji, ako se mene pita,jako preferiram.



Moja omiljena frizura je sljedeća na slici. Nataša je podijelila moju kosu na dva dijela. Duboki razdjeljak na jednoj strani odvojio je kosu na dva dijela. Veći dio je svezala u rez i zavrtjela oko svoje osi i napravila punđu. Ostatak kose je zavrtjela oko punđe. Jedna gumica i puuuno ukosnica i svega 3-5 minuta je potrebno za ovu frizuru! Garantiram! Isprobala sam ju jednu večer Perwoll FASHION.HR-a.

 
 
I za kraj me Nataša počastila još jednom jednostavnom i super simpatičnom verzijom pletenice. Pletenica od dva pramena koja izgleda odlično na kosi. Da ne kompliciram s objašnjavanjem,pogledajte fotke!

 

Sviđaju li vam se ovakvi postovi?
 
Natašu možete posjetiti u Biankinijevoj 21 (Zagreb) na prvom katu! Još jedna posebnost njenog salona je što je na katu, u stanu!
 

Hair studio: Cut - Up

Foto: Alina Radusin

 Love,
Ana

Broj komentara: 5:

  1. Super su ti frizurice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan članak. Volim čitati takva iskustva iz nečijeg salona. :) Samo tako dalje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova punđica mi se posebno sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. frizure su fantastične, posebno punđica,a slani sprej moram isprobati jer obožavam valove u kosi,ali moja je previše neposlušna za stvari koje volim :)

    OdgovoriIzbriši