14. ruj 2014.

Schwarzkopf BC Sensitive Soothe šampon

Kada me netko pita koje mi  je omiljeno godišnje doba, ne mogu se odlučiti, ali ako me netko pita što ne volim kod jeseni i proljeća, odgovor je promjene na mojoj koži. Zapravo nad cijelim tijelom. Ove jeseni počele su jedne nedjelje navečer, bio je to trenutak kada me cijelo tijelo skupa s tjemenom počne manijakalno svrbjeti. Ne zato što se ne mažem losionima, dapače, već jer je jesen i počinje moja muka.

Nekoliko dana nakon što su počeli moji problemi s tjemenom, vjeruje te mi to je najgore, sam bila u Schwarzkopfu kada su mi ponudili šampon za moje probleme. Iskreno, dušu bi prodala samo da me tjeme prestane svrbjeti, jer osim što je neugodno, naprave mi se krastice.

Nježan šampon iz linije Scalp therapy, koja je namijenjena za masna, osjetljiva i prhuti sklona vlasišta,na bazi je aloe vere. Miriše divno, nježno i osvježavajuće. Sensitive soothe šampon je lagani i umirujući šampon koji pomaže pri prevenciji iritacije. Sadrži aloe veru i taurin koji nježno čiste kosu i vlasište te uspostavljaju ravnotežu. Moj dojam, preporod! Nakon prvog pranja, tjeme je bilo osjetno smirenije, ali što je prolazilo više dana od pranja kose to se svrab aktivirao. Svakim novim pranjem taj period je dulji i dulji.
Osim što mi je pomogao s problemima s tjemenom, šampon je divan za kosu. Kosa je od njega mekana i podatna, tako da puno lakše radim frizure s njom.
Cijena: 78 kn /200 ml
Ocjena: 5/5
Dostupnost: Schwarzkopf Professionala ili u HAIR SHOPU, Tuškanova 37
*PR uzorak
Imate li problema s tjemenom? Mjenjate li šampone ovisno o godišnjim dobima?
Love,
Ana

1 komentar: