17. ožu 2014.

Avon Beauty blog day 2014.g.

Drage moje,

ovaj vikend bio je Avon Beauty blog day. Lijepo je bilo vidjeti toliko toliko blogerica na jednom mjestu, ali posebno mi je srce puno zbog cura iz Rijeke koja sam konačno upooznala! Da vas ne davim sa puno teksta, jer ćete dojemo moći pročitati po blogovima, spremila sam za avs gif sa slikama!

Ali prije njega, velika čestitka Martini sa bloga DearSkin na zasluženoj pobjedi beauty blogerice godine!

Bio je to suuuper dan:)

Love,
Maybe


Broj komentara: 9:

  1. ja sam stalno buljila u avonovu telku i gledala tvoje videe koje su puštali. hihi :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahaha:) i ja sam se scimala svako toliko:)

      Izbriši
  2. Mihneta Sojkicožujka 17, 2014

    Zaista lijepo druženje i puno novih stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme zadavit ću te, tila i ja sve to skratit u jedan gif a ti mi ukrade ideju :P
    bilo je super, nadam se da nam se dogodine pruži prilika prozborit koju više :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah čitam ti misli:)
      Drugi put obavezno kavica! Jako mi je drago bilo upoznati te!

      Izbriši
  4. cuga na kraju je bila najbolja :D <3

    OdgovoriIzbriši