17. lip 2013.

Philips Lumea – da ili ne!

 P1290511Prije nekoliko mjeseci blogeri i portali su se raspisali o Philips Lumea aparatu pomoću kojeg se dlačiće uklanjanju IPL metodom. U vrijeme predstavljanja napravila sam bila svoj prvi tretman s njom i imala prvi dojam. Ali prvi dojam daleko je od završnog mišljenja. Na moju žalost, aparat je bio u mojem posjedu samo 2 mjeseca, tako da vam ipak ne mogu prenijeti potpuno dojmove. Zašto, pročitajte u nastavku.

P1290513
Prije nego krenem na dojmove, da vas malo upoznam s tehničkim karakteristikama. Izgled aparata podsjeća na oblik fena za kosu. Dolazi u 2 modela: SC2001 i SC2003. Razlika među njima, osim u cijeni, je što SC2003 ima posebni nastavak za uklanjanje dlačica s lica. Aparat ima prozorčić koji pali zeleno svjetlo kada je spreman zabljesnuti. Također, aparat ima 5 jačina. Uz aparat se dobije i vrečica za čuvanje te krpica za brisanje. A model koji sam ja isprobavala je model SC2001.
Prije postupka uklanjanja dlačica IPL metodom potrebno je obrijati kožu i na taj način ukloniti višak dlaka. Naglašavam obrijati, jer ako vam ostane koja duža dlaka to jaaako smrdi! Miris je spaljene dlake. Nakon toga se čeka proces u kojem ćete proći tijelo s ovim aparatom. Slikovito rečeno: poslikat ćete dio na kojem želite ukloniti dlačice.
P1290515
Prilikom slikanja došla sam do prvog problema. Iako je na videu izgledalo strašno jednostavno, u stvarnosti sam ja u prvi tren pomislila da su mi dali potrgan aparat- jer nije blicao! Naime, krenula sam od nožnih zglobova i tamo mi noga nije prekrivala cijeli prozorčić i zeleno svjetlo se nikako nije htjelo upaliti. A bez zelenog svjetla nema blicanja. Nakon nekoliko minuta očajavanja skužila sam da koža mora potpuno zatvoriti prozorčić. Nakon toga je sve krenulo:-) Sam proces je iznenađujuće brz i za noge mi je trebalo oko 20 minuta po nozi.
Aparat ima 5 jačina i preporučujem vam da ih mijenjate ovisno o debljini i osjetljivosti kože na pojedinom mjestu tijela. Negdje ćete bez imalo problema trpiti peckanje jačine 5, negdje će vam jačina 2 biti vrhunac.
Philips Lumea možete koristiti na cijelom tijelu, čak i na preponama i ispod pazuha. Što je velika prednost ovog aparata. Navode da je su dovoljna 5 tretmana za riješit se dlačica, ali ja bi rekla da se tu možda radi o nekom prosjeku. Naime, ja sam ih napravila 4 (tretman se radi svaka 2 tjedna) i odokativna pretpostavka da bi mi trebala još barem 3 tretmana za trajne rezultate. Doduše moje dlačice zaista brzo rastu,čak i nakon depilacije. Na nekim dijelovima tijela mi jesu nestale dlačice, dok se na nekim osjete ispod površine kože a na nekima rastu. Taj primjer imam i na nogama, dakle, ne mora biti drugi ud u pitanju.
P1290516
Dok sam isprobavala aparat dosta sam se raspitivala oko njega, pa što sam dodatno saznala. U pitanju je stvarno super stvar ali ne pokazuje svima iste rezultate. Sigurno se pitate što s aparatom nakon što se riješite dlaka. Odgovor je jednostavan- 5 ili 7 tretmana vam nije dovoljno! Morali bi ste ponavljati postupak barem jednom mjesečno da bi ti rezultati postali zaista trajni.
A sada malo na mane. Nakon korištenja Lumea ne smijete taj dio tijela izlagati suncu sljedećih 48 sati. Također nije pogodan za trudnice niti za vlasnice presvijetlih dlaka.
P1290518
Cijena je svakako mana. SC2001 košta 3000 kn, dok je SC2013 preko 3500 kn. U pitanju je prosječna plaće što znam da će mnoge odbiti. Prije nego počnete komentirati preskupu cijenu, uzmite u obzir činjenicu da svaka stvar ima kupca. Pa makar ga kupile na 20 rata. Karikiram, ali je tako. Ulaganje je stvarno veliko i to bi bila odlična obiteljska investicija. A na vama je sada da odučite sviđa li vam se ili ne.
Meni se osobno svidio i vjerujem da mi je 3000 kn viška u džepu pa bi svakako bio moj, jer sanjam o životu bez dlačica.
Love,
Maybe












Broj komentara: 11:

  1. Raado bih isprobala uistinu,slažem se je cijena mana,ali dlaka mi mojih :D čim budem radila kupiti ću ga pa makar otplaćivala par godina :D :P Samo da se riješim gamadi pa makar na pojedinim mjestima čisto da izbjegnem više urasle dlačice i bolne prištiće sve bih zbog toga pretrpjela.Pa čak i ako rezultat traje samo godinu dan barem ostalo ne moram trpjeti.Ja imam jaako tamne dlake a svjetlu put tako da mislim da sam idealni kandidat :D Doći će dan kad će pasti u moje ruke heheh :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post a sviđa mi se i zaključak na kraju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijep ti je članak, pratim te redovno, ali iz ovoga iskreno nisam ništa posebno dobila. Meni osobno treba slika da vidim barem i tu mrvicu što kažeš da ti je uspjelo ukloniti. :)

    Ja se dvoumim između tog i RIO IPL-a (namjeravam kupiti sad na ljeto pa da bude spreman za jesen), samo ne znam koji je bolji jer nikako da čujem komentar od nekoga tko je već imao iskustva s nekim od njih. Najčešće se dešava da cure kupe aparat, ne koriste ga kako treba po pravilima ili ne dobe rezultate u tren oka, pa ga proglase lošim. Znam kako djeluju ovi aparati i znam kakve rezultate daju. Također se dešava da su mnoge cure već dale brdo novaca u salone gdje su radile tretmane na nevaljanim aparatima (jer ih na tržištu ima sve i svakakvih i malo salona je provjereno, sigurno i da zbilja imaju kvalitetne aparate) ili im kozmetičarke nisu znale raditi ili ponovno nisu dobile rezultat u tren oka pa su odustale i proglasile aparat lošim. Rezultati su itekako vidljivi, ali treba imati strpljenja i biti uporan. Ja bih molila zbilja svih da kažu svoja iskustva (ponajviše ona dobra) s bilo kojim IPL aparatima kako bih se znala odlučiti na točan. Hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh da znam za ovo i lepo zvuci ali je zaista dosta para. :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Eh, sanjam i ja o životu bez dlačica :D
    Čini mi se kao dobra stvar!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čini se kao super stvar! I mislim da ta cijena nije pretjerana jer po kozmetičkim salonima trajno uklanjanje dlačica isto zahtjeva veći broj tretmana i dosta je skupo.. a ovo se jednom kupi i može koristiti puno puta, u vrijeme kad ti odgovara i sl...

    OdgovoriIzbriši
  7. Cijena je stvarno prevelika, pogotovo ako nekome neće odgovarati. Slični tretmani (isto sa svijetlom) kod kozmetičarke se rade samo ako se dlaka i korijen dobro vidi, ne djeluje na svijetle dlake.

    To bi najbolje bilo da ga par prijateljica zajedno kupe pa dijele po potrebi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jas sum pre zadovolna go koristim veke dva meseca I nemam zborovi bidejki sum mnogu zadovolna

    OdgovoriIzbriši
  9. SC2013 sada košta 3800kn.

    OdgovoriIzbriši
  10. isto razmatram kupnju ovog uređaja..nigdje sam pročitala -vijek trajanja 100.000 impulsa- pa ako može pojašnjenje šta to točno znači! hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super je! Uzela na 10 ili 12 rata u elipsa. Posebno gdje su jače i tamnije. Imam velike dlaka free zone :)

    OdgovoriIzbriši