26. stu 2012.

Favoriti tjedna #9

 P1240290Još jedan tjedan je završio i još jedan započeo. Iza mene je DFWZ i puno posla. Obožavam taj modni tjedan, ali uvijek me izmori pa nedjelju obično dolazim sebi. Uz to, počela sam i trčati. Super je otrčat ujutro pa svjež započet dan,ali iskreno, prvih 3 puta sam bila mrtav čovjek. Došla bi doma i direkt na spavanja. Ok tuširanje pa spavanje. Sada je ok. Jučer sam si čak i kupila majicu za trčanje.

P1240293U tjednu kada je DFWZ moram puno posla napravit do četvrtka , jer od četvrtka ne stignem gotovo ništa. Zato je kava moj prijatelj broj 1. Ovo je moja omiljena šalica iz koje najviše volim popiti jutarnju kavu. A ona i još 3,4 da se održavam vitalnom.:-)
P1240294
Početkom prošlog tjedna dobila sam upit od divne Janje da li bi htjela isprobat njenu prirodnu kozmetiku. Iako obožavam prirodnu kozmetiku, mrvicu sam se nećkala jer sa prirodnom kozmetikom nikad ne znaš. No, sada sam isprobala odlične stvari a posebno sam oduševljena ovim balzamom. Nedavno sam spominjala Yes to berry iz Sephore. Ovo je odlična zamjena za njega. Moj je od mandarine. Janjinu kozmetiku potražite na Facebooku – Ammara prirodna kozmetika. Preporučujem i sapun od lavande.
P1240296
I za kraj knjiga. Sniježnica i tajna lepeza – kupljena na Interliberu. Volim knjige od Kineskim običajima. Ova za početak detaljno opisuje vezivanje stopala. Na mjestima mi se želudac stisnuo.
Jeste vi šta zanimljivo kupili na Interliberu? Što ste volji ovaj tjedan?
Love,
Maybe







3 komentara:

  1. Ovaj balzam moram probati! <3 A Sniježnicu sam pročitala prije cca 3 godine, nevjerojatno kolko je snažna ta priča i to korz što su žene morala prolaziti ne bi li bile "savršen zbor za muškarca".

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovu knjigu imam, još je nisam pročitala, ali kolegice su mi rekle da je prekrsna priča, topla i za rasplakati se. Nadam se da ćeš ju pročitati s užitkom. :)
    Ja sam sebi na Interliberu nabavila Nesba i još neke, volim trilere pa jedva čekam baciti se na čitanje. Pozz :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kava, navukla sam se previše u zadnje vrijeme -.- Nije dobro, stvara celulit :D Super da si počela s trčanjem, to je najbolje za postat fit! :D Knjiga se čini zanimljiva, samo što ja trenutno čitam lektire -.- al inače obožavam svakakve vrste knjiga :) Lexie

    OdgovoriIzbriši