27. stu 2012.

Ammara prirodna kozmetika

      P1240203Unatoč tome što obožavam prirodnu kozmetiku, zapravo volim sve prirodno i zdravo (da, moji roditelji imaju svoj vrt), nisam uvijek imala 100% super rezultate od nje. Nekad stvarno zna razočarati.
Na moju sreću, Ammara kozmetika me oduševila. Od 3 proizvoda koja ću danas recenzirati, 2 su moja favorita i preporučujem ih svima. U nastavku pročitajte zašto.

P1240208
Krećemo sa mojim omiljenim proizvodom a to je balzam za usne. Balzami dolaze u 2 mirisa- mandarine i vanilije. Moj je mandarina i to je miris koji obožavam. Ostali sastojci su: kokosovo ulje, palmino ulje, pčelinji vosak i med. Lista sastojaka je impresivna, ako uzmemo u obzir da se većina drži klasičnih sastojaka: pčelinji vosak, bademovo ulje i neki miris u obliku eteričnog ulja. Balzam nije premastan, ali preporuka, nemojte ga stavit previše jer će mu ipak trebat neko vrijeme da se upije. Ako stavite u tankom sloju upit će se zaista brzo, ostavit usne božanstveno mekanima (čak niti moj donedavni favorit Yes to berry to nije samo tako postigao) i radi vam savršenu bazu za ruž. Zaista mi je produljio vijek ruža + usne su ostale hidratizirane. Jedna mana je ambalaža- kutijica. Uvijek je lakše koristit stik. S druge strane, ovih 10 g je nepotrošno (ali doslovno, jer se 100 puta dnevno mackam i dalje smo na istoj razini) pa možete samo usne prislonit na njega. Da ga moram ocijenit sa ocjenom od 1-5, bila bi 10! Toliko ga volim! Što se mirisa tiče, odlično je doziran da se osjeti a nije intenzivan.
P1240219
Druga dva proizvoda su sapuni. Jedan je od lavande a drugi na naranče. Naravno, lavanda je moj favorit. Kada sam sa Janjom komentirala koliko me oduševila, priznala mi je da je i njoj omiljena. Prvo što me oduševilo je dizajn – sapuni su oblikom ruže. Iako pogledajte na Ammara Facebook stranici, postoje i drugi slatki oblici. Druga stvar koja me oduševila je trajnost. Handmade sapuni vrlo često su mekani i brzo se troše- ovdje nisam naišla na taj problem. Nakon nekoliko tuširanja i dalje imaju isti oblik.
P1240133Lavanda u sebi ima sastojke maslinovog ulja (domaće sa Korčule), palmino ulje, NaOH i pčelinji vosak. Također, sapun je pun komadića lavande što možete vidjeti na slici. Miris nije intenzivan, dovoljno da ga osjetite, ali relativno se brzo povlači sa kože. Ako se mene pita- to je super, ali ja nisam ljubiteljica nikakvih intenzivnih mirisa, ne podnosim ih. Nekome će možda to biti mana.
P1240137
P1240139
Nikako da dođem do toga zašto je moj favorit. Koristim i inače isključivo sapune za tuširanje, gel za tuširanje mi traje cca 1 g. koliko ga rijetko koristim. A sapuni uglavnom isušuju. Sada idemo drugom problemu- užasno sam lijena za mazanje. Ok, imam kremu koja održava kožu u redu i ako se jednom tjednom mažem sa njom. Ali ovaj sapun hrani kožu i ostavlja je tako glatkom i mekanom. A imam osjećaj čistoće, što je meni jako bitno. Također, sapun ima komadiće lavande koji rade lagani piling tijela.
P1240186
Drugi sapun koji sam testirala od slatke naranče. Za razliku od prethodnog, puno je intenzivnijeg mirisa koji mene strašno asocira na Božić. Sastav je potpuno isti prošlom sapunu , osim eteričnog ulja. Za razliku od prošlog, ovaj sapun mi ne ostavlja kožu toliko hidratiziranom. Unatoč intenzivno mirisu, dosta brzo ispari sa kože, dok sam po sebi miriše već danima.
P1240195
P1240201
Mislim da ću njega još neko vrijeme ostaviti u sobi i guštat u mirisu Božića koji slijedi. Sapun u sebi ima sitne komadiće naranče, usporedbe radi- poput sitnog shimmera no u tuširanju ih uopće nećete osjetiti.
Janju ćete imati prilike ubrzo malo bolje upoznati. Kao i njene proizvode. Mene su oduševili.
Kasnije ću nadopuniti post s cijenama, kada ih provjerim s Janjom! Ammara prirodna kozmtika je dostupna na Facebook stranici.
*PR uzorak
Volite li prirodnu kozmetiku? Jeste li isprobali nešto iz Ammara asortimana?
Love,
Maybe















4 komentara:

  1. Rijetko koristim prirodnu kozmetiku, ovo se čini zanimljivno! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja jako volim prirodnu kozmetiku ali nažalost nisam još uvijek isprobala ništa od njezinih proizvoda... Sapun izgleda kao neki kolačić :)

    OdgovoriIzbriši
  3. zanimljiv post a ja isto volim prorodne proizvode koji neodoljivo mirišu!

    OdgovoriIzbriši
  4. uff moram ovo pribavit :) super izgledaju!

    OdgovoriIzbriši