10. lip 2012.

Promjene na Facebooku

Svi ste već upoznati sa promjenama koje je uveo facebook i da bi svi vlansici Fan pageva trebali plaćat svaku objavu (čini mi se da je u pitanju 5$ po objavi) da bi ju svi vidjeli. Meni je već sada pao statistički posjet sa Facebooka na blog. Da to promijenim odlučila sam napraviti mini tutorial kako srediti da vidite sve stranice redovito. Mana cijele priče je što je to moguće napraviti samo kao fizička osoba a ne fan page. U slučaju a ste sve to napraviti zanemarite post i hvala vam na razumijevanju!

Kliknete na „kotačić“ i odabere „Dodaj na listu interesa“.

face1korak

Nakon toga „+ Novi popis“

face2korak

Tu sam odmah imala odabrano svoju stranicu i opciju za ostale stranice i prijatelje. Kliknete na stranice.

face3korak

Isklikate sve stranice čije obavijesti želite redovito pratiti, na kraju imenujete grupu i stisnete „gotovo“!

face5korakface6korak face7korak

Bila bi vam zahvalna kada bi ste to napravili i dalje se sa mnom družili preko Facebooka!

Love,

Maybe

Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. Mislim da nam je ovo svima u interesu pa sam si dala truda:-)

      Izbriši
  2. Koje su im to gluposti.
    Ja sam tek napravila FB page i već imam problema od samog početka.. uopće nikome ne mogu komentirati na njihovim FB stranicama.. nikad me FB nije zanimao ali otkad imam blog htjela sam pričati s ljudima itd i napravila FB page, ali ovi problemi me tjeraju da se pitam da li se isplati gubiti živce.

    FB je krenuo kao cijeli besplatan, a sad će se sve više toga naplaćivati.. rađe bi zatvorila stranicu nego im plaćala..

    A ako te promjene koje si spomenula u članku ne napravimo, nećemo moći pratiti ostale stranice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. FB hoće zezati, posebno nove članove ispod 100 lajkova. Koliko se sjećam bilo je nekih ogrančenja.
      Ne moraš ništa sada plaćati, istu stvar možeš napraviti besplatno držeći se ovih uputa.
      Dolazit će ti obavijest za one stranice za koje te sam fB izabere, barem sam tako ja shvatila.

      Izbriši
    2. Onda jedva čekam preskočiti 100 lajkova da vidim da li ću moći od onda komentirati druge stranice.
      Ne kužim baš sve ove tvoje upute, pa zasad rađe neću ništa dirati.
      Kakve ću to obavijesti dobivati?

      Vjenčanje iz snova.. http://artonmyway95.blogspot.com/

      Izbriši
  3. Meni ne traži ništa da platim kada postam tamo objave o.O
    Zašto vama traži a meni ne? Nije valjda da će mi kasnije dostaviti neki račun od milion dolara :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha neće! Meni daje već par dana opciju da uplatim objavi pa da ju svi vide!

      Izbriši
    2. I što treba onda kliknuti kad ti ponudi tu opciju? Da znam ako i meni kad ponudi :)

      Izbriši
  4. E puno hvala za ovo, baš si sad sređujem fejs.

    OdgovoriIzbriši
  5. napravila sam i ja po tutorijalu,hvala na uputama! ps. meni nikakve obavjesti vezano uz to plaćanje nisu dolazile. moja fan page je napravljea prije svih tih nobotarija na fb još krajem 2010

    OdgovoriIzbriši