7. svi 2012.

Pantene Intesive Repair maska za kosu

Zadnjih dana sam odlične volje pa u skladu sa time nastavljam sa recenzijama meni fantastičnih proizvoda. Danas je na redu najbolja maska za kosu koju sam IKAD koristila!

Osobi kojoj su maske za kosu must have već 15 godina kod njege kose kad kaže da je ovo The maska morate vjerovati!
Što razlikuje ovu masku od bio koje druge maske koju sam do sada probala? Pa ova za razliku od ostalih je pokazala najbolje rezultate kad je u pitanju njega kose. Do sada su mi maske uglavnom služile za dodatnu hidrataciju kose, ova služi za puno više toga. Osim hidratacije, ova maska njeguje i obnavlja kosu. Počela sam ju koristit još prije 2,5 mjeseca, dok sam svakodnevno nosila kape na glavi. Tada mi je upravo kapa bila najveći problem,danas je Sunce. No ova maska i dalje djeluje. Ne samo da kosa površinski uopće nije oštećena ili uništena već su i moji vrhovi, 5 mjeseci nakon šišanja potpuno zdravi!
CAM_0163
Neki dan sam se primila pregledavanja vrhova kose, nisam našla niti jedan raspucali vrh. Naravno da to dosta ovisi o šišanju (Jozo je maher na tom području), ali koliko god bila dobro ošišana morala sam ići skraćivat vrhove najkasnije 3 mjeseca nakon šišanja. Međutim, ova maska je učinila svoje i moja kosa je potpuno zdrava i neoštećena!
Pantene je osim na fantastičnim formulama proradio i na odličnom dizajnu. Umjesto čepa koji se vrti, poklopac se sada diže. Meni puno draža i praktičnija opcija.
SASTOJCI: AQUA, STEARYL ALCOHOL, BIS-AMINOPROPLY DIMETHICONE, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, CETYL ALCOHOL, ISOPROPYL ALCOHOL, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, DISODIUM EDITA, PEMTHENOL, PANTHENYL ETHYL ETHER, HEXYL CINNAMAL, LINALOO, BUTYLPHENYL METHYPROPIONAL, BENZYL SALICYATE, SODIUM HYDROXIDE, AMY CINNAMAL, MAGNESIUM NITRATE, CITRIC ACID, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, MAGNSIUM CHLORIDE, METHYLISOTHIAZOLINONE
Količina 200ml, cijena oko 30 kn.
Da li preporučam: da!
*PR uzorak
Love,
Maybe

Broj komentara: 8:

  1. Da li netko ima iskustva sa balzamom/regeneratorom iz ove linije?

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo reecnzije!
    http://maybesnewstart.blogspot.com/2012/03/pantene-intensive-repair-balzam.html

    OdgovoriIzbriši
  3. sad koristim pantenovu iz linije za obojanu kosu i moram ti reć da sam zaljubljena... ako me malo prođe dok je potrošim mogla bih probat i ovu ;-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš kaj, onda nemoj mijenjti. Tako ti i ja mijenjam i na kraju uvijek požalim! Drže se ove za obojanu!

      Izbriši
  4. Odlično! Inače mi je tanka kosa, pretanka, pa mi treba što više volumena, pomaže na tom području također?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tanku kosu bi ti ipak preporučila ovu liniju, baš je namijenjena takvoj kosi! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.450822611598704.122512.132825693398399&type=3

      Izbriši
    2. Aqua liniju koristim, ooooodlična mi je! Probat ću i onaj sprej gel, da vidim kako će djelovati! :) Tenks <3

      Izbriši