5. pro 2011.

Sigma palett “Bare” (review, swatch & make up tutorial)

Već neko vrijeme spominjem ovu paletu, koja doduše nije ni moja. Šogorica mi ju je ljubazno posudila na nekoliko dana (čitaj 10:-), hvala!!!!) da ju recenziram, swatcham, napravi make up i napišem post. Upozorenje, post će biti dug, sa puuuuno slika, više nego Urban Decay 15 anniversary recenzija palete:-)

CAM_0539
Paleta dolazi u kartonskoj kutiji koja se nalazi unutar još jedne kutije, također kartonske.
CAM_0514
U svakoj paleti se nalazi 8 sjenila i 2 kista, spojena. U ovo paleti su to E30 (pencil brush) i E25 (blending brush). Iste kvalitete i veličine kao i klasični kistovi.
CAM_0553-vert
Svi swatchevi su rađeni bez baze i na prirodnom svjetlu.
CAM_0528
SHINE je predivno jako pigmentirano crno sjenilo sa još ljepšim ljubičastim shimmerom!
   shine
CONTROL mat crna nijansa, iako je savršena u 2 nanosa, u prvom nanosu je pomalo prozirna što se i vidi na swatchu ali i u videu. No u svakom slučaju jedna od boljih crnih nijansi koje sma imala prilike isprobati.
control
SNOOP mat siva nijnsa, savršena za nježni smokey ili pregibe. Odlično je pigmentirana i super se blenda što je često problem kod mat sjenila.
 snoop
HITCH divna tamno smeđa nijansa, koja je savršena na ruci/kapku dok mi je u paleiti pretamna (čak i ružna), tako da sudite po swatchu. Također je mat i ima sve kvalitete kao i prethodno sjenilo.
 hitch
ACT – ova nijansa je moj favorit. Predivna shimmer smeđa nijansa koja se lagano presijava na suncu te ima ljubičasti odsjaj.  Na žalost ovo je najbolji swatch koji sam uspjela uhvatiti, te iako se vidi ta divna ljubičasta nije došla do kraja do izražaja. Nijansa sjenila se nikako, ali nikako nije htjela realno uhvatiti, tako da je ovo bilo najbolje od najboljeg. U stvarnosti je malo toplija smeđa.
act
COMMAND zlatna shimmer nijasa. Najveća mana joj je slabija pigmentacija, no kako je dosta shimmerasta meni je čak to i plus jer sa preshimmerastim sjenilima treba biti oprezan, a ovime se lako dobije kontrola.
page
ELOPE sve ljubiteljice nude nijansa za zadnje 2 nijansae dolaze na svoje. Divna, nježna shimmer nijansa. Svakako jedan od mojih favorita.
 approach
APPROACH mat nude nijansa, savršena kao baza sjenilima, ispod obrva u kombinaciji sa Elope nijansom. Jedna od onih tzv. baznih nijansi sjenila koje morate imati doma.
       elope
Sjenila su me iznenadila kvalitetom koja se prvestveno odnosi na postojanost. Nosila sam ih jednom za probu bez baze i izdržala su 4 sata bez nakupljanja. Uobičajan rezultat je maksimalno 1 sat bez nakupljanja u pregibu na mojim masnim kapcima (osim UD sjenila koji ostanu 4-5 sati).
Palete još postoje u 2 kombinacije – Flare i Dare. Cijena paleta je 35 $ + poštarina.

Ingredients: mica, talc, qualane, boron nitride, lauroyl, lysine, nylon-66, dimethicone, pentaeryhrityl tetraisostearate, tocopheryl acetate, methlyparaben, propylparaben.

Da sve ne bi ostalo na praznim riječima, napravila sam i make up sa ovom paletom. Večernji make up koji će pristajat svima. Druga varijanta tog make up-a bi bila da umjesto sjenila ACT nanesete neko tirkizno sjenilo, da sve bude još intenzivnije, no ja sam htjela one brend eye tutorial.
  page1
 page2
Također, ovo grozno vrijeme koje vladalo zadnjih dana je ispalo pogodno za snimanje. I sada, sa ponosom mogu obajviti, imam SUPER SVIJETLO!!!!!!!!!! Weee!!!!! Ne vjerujete, provjerite!
Make up by Ana Mandekić
Proizvodi koje sam koristila:
Sigma Bare palete (sjenila: control, shine, approach, act)
Maskara Max Factor
Catrice sjenilo za obrve
Kryolan podloga
Bronzer Sleek (set za konturiranje)
Rumenilo TheBalm (Frat boy)
TheBalm staitiniac (beauty queen)
Kistovi Sigma
page4
page3
Nadam se da vam se svidjelo!
Hvala vam što ste svratili!
Love,
Maybe

Broj komentara: 12:

  1. odlično ti stoje malo tamnije boje na očima. paleta se čini divna, zavidim :D :D

    OdgovoriIzbriši
  2. divna je paletica :) gledam sve tri vec duze vreme :)
    i tutorijal je super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. je, divna je, sad i ja razmišljam o još jednoj :-)
    @Anibani - svjedte će ti se! odlična su sjenila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Najljepša Sigmina paleta ako se mene pita. A make up kao i inače savršen! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. shine i act mi predobro izgledaju ... savršeno ti kapci izgledaju tako našminkani ...

    OdgovoriIzbriši
  6. nadahnula si me. donosim čvrstu odluku da se danas šminkam na posao, što unače izbjegavam! (kronični ljenivitis) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Slinim nad paletom :-) A i make up je odličan. Točno po mom ukusu a i tebi super stoji.

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala drage moje!
    @Daleko - uljepšala si mi ne dan već tjedan! hvala ti od srca!

    OdgovoriIzbriši
  9. Paleta izgleda divno! Baš razmišljam koju Sigminu paletu uzeti, tako da je recenzija došla u pravo vrijeme. Mislim da ću se od odlučiti baš za ovu, iako su i ostale dvije krasne.

    OdgovoriIzbriši
  10. Svidja mi se taj lagani "smokey eyes" MU. Super!

    Love, A.


    http://aniaanialysis.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. divna paleta,ja volim ovako svjetlije nijanse a tebi sve pohvale za tutorial

    OdgovoriIzbriši