23. stu 2011.

Sigma Trend Edition The Cities “London”

Ima li ljepšeg dana kada u par sati uspijete položiti ispit iz matematike (iz prve, toliko sam sretna i ponosna na sebe da se svima hvalim) i poštar vam donese novi, predivan Sigmin set kistova, koji je em litirano izdanje em pozlaćen! Iako sam znala da će mi doći, očekivala sam New York, crni set, jer sam na Tweetru vidjela da ga je nekoliko cura dobilo, kad ono šok kad sam otvorila kutiju!

page1

Kistovi su stigli u posebno dizajniranoj kutiji za ovo limitirano izdanje! Na poleđini kutije se nalazi priča o setu, Londonu tj po čemu ovaj set predstavlja baš London. I naravno o kistovima. Te popis svih kistova.CAM_0618-horz

A sad idemo na prave stvari. Kistovi se nalaze u etuiu, koji se otvara u 2 “čaše”. Praktično, jer imate mjesta za kistove za lice i oči, ili korištene i čiste.

CAM_0588

 CAM_0617

Svaki kist je posebno zaštićen, s time da su kraći kistovi u foliji, a glave kistova za lice u još jednom posebnom omotu da se dlake ne bi oštetile.

CAM_0592

Ovako ja to zamišljem,kako bi bilo idealno! Praktično je i kad šminkate nekoga.

F30 – LARGE PODWER jedna od mojih omiljenih kistova. Obožavam njegovu multifunkcionalnost! Puder, transparentni ili obični, rumenilo, u kamenu ili prahu. Sve može. Guste dlake, čvrste a ne grube, omogućuju savršenu aplikaciju. Detaljnije možete čitati ovdje.page2

 F05 –SMALL CONTOUR ovo je jedan od 3 kista iz seta koji nemam, no prema prvom dojmu to je svakako kist koji će biti savršen za konturiranje. Kratak je i moći će savršeno izblendati puder. Svakako za preporuku.page3

F15 – DUO FIBRE PODWER/BLUSH iako smo mi svi navikli na bockalice u okruglom obliku, ova je plosnata. O njoj sam već pisala kada sam recenzirala svoj Premium Professional set. Savršena je i za puder/rumenilo, ali i blendanje. Detaljnije možete čuti ovdje.

page9

 E60 –LARGE SHADER kist za sjenilo, i drugi kist iz ovog seta koji nemam, ali kako je u pitanju klasičan kist za sjenilo, sa malo dužim dlakama, mogu govoriti na iskustvu onih koje imam. Dlake su mekane, tako da ne grebu, ali guste, što je dobro jer time ne dolazi u pitanje da li će “upiti” boju ili ne.page4

E35 – TAPERED BLENDING je kist koji savršena zamjena za E25 i ja ga obožavam. Od kada sam ga dobila, ne prestajem ga koristiti. O njemu detaljnije možete čuti ovdje.page5

E45 – SMALL TAPERED BLENDING također je kist o kojem sa već pisala i tek kad sam ga dobila sam shvatila zašto ga cure toliko hvale i vole. Precizan, mekan, možete ga koristiti na više mjesta, unutranji rub kapka, donji kapak,… Detaljnije možete čuti ovdje .page6

E05 – EYELINER kist za eyeliner, nešto je debljji od E10, ali vrh je jako črst pa mislim da sa njime neće biti problema.page7

Set je limitirano izdanje, pozlaćen i savršen za putovanje (travel size je, tako da je nešto manji od klasčnih kistova). Kako u kutiji ima još mjesta, mogli stati još olovke za oči/usne ili korektor za put. I sve to ljepo imate na jednom mjestu. Savršeno!

Cijena seta je 89$ + poštarina. No ako iskoristite kod za 10% (IN2011) u 11 mj, uštedjet ćete za pola poštarine. Set vrijedi tih novaca. Također, isti set možete kupiti i za 59$ u crnoj, crvenoj ili rozoj boji. No, ovaj je pozlaćen, a ja padam na takve stavri. Što se tiče kvalitete, za Sigmu uvijek kažem da. Njihovi kistovi su iznimne kvalitet i vrijede svake lipe!

Planirate li kupiti koji set?

 

*PR uzorak

 

Nadam se da vam se svidjelo!

Hvala što ste svratili!

Love,

Maybe

Broj komentara: 12:

  1. Hm jedva otvorih link ali je vredelo...:) Sigma cetke prizeljkujem vec neko vreme, samo trebam da se nakanim i narucim ih. Ovaj set lepo izgleda ali zuto zlato ne volim nikako:/

    OdgovoriIzbriši
  2. prvo ti moooram čestitati na položenom ispitu! jako mi je drago sta si to rijesila jeejejje..ponosna sam na tebe :)

    gledala sam vec ove kistice, i jako su mi zanimljivi, a pakiranje je prakticno ^^ koliko god home-made kutijica za bilo sta imala, uvijek mi fali koja...tak da je ovo super.uvijek sam za multifunkcionalne stvari ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. baš se imaš čime hvalit, ne znam ni sama čime bih ja bila zadovoljnija - položenim ispitima ili ovim ljepoticama ;-D
    neka te i dalje prati sreća (ali joj i ti moraš malo pomoć)

    OdgovoriIzbriši
  4. bravo maybe! čestitam na položenom ispitu! :-) danas si stvarno sretnica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kistovi su prekrasni.. baš mi je drago da ti se sve poklopilo - i položila si ispit i dobila ove predivne kistove.. mogu samo zamisliti koliko si sretna i baš mi je drago što je tako jer si zaslužila! Nego, što znači ovo pr uzorak?

    OdgovoriIzbriši
  6. Kistovi su prekrasni.. baš mi je drago da ti se sve poklopilo - i položila si ispit i dobila ove predivne kistove.. mogu samo zamisliti koliko si sretna i baš mi je drago što je tako jer si zaslužila! Nego, što znači ovo pr uzorak?

    OdgovoriIzbriši
  7. ohhh blago tebi!
    to su ti poslali?:D

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke na uspješno položenom ispitu! Sviđa mi se set, iako nisu baš moje boje, više sam za "Paris". Baš mi je drago što su ti iz Sigme poslali upravo ono što ti se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  9. čestitke na ispitu! i predivan je set :D

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala svima na čestitkama za ispit! i dalje sam sretna ko prase!:-)

    kistići su divni:-) i dago mi je da vam se sviđaju!

    @NN - PR uzorak znači da je proizvod dobiven na recenziju od proizvođača. Svaki bloger bi trebao naglasiti kada nešto dobije!

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je Paris najljepši. Pitala sam već na FB, ali da ponovim za svaki slučaj - kodove za popust imaju često ili? I što se tiče besplatne poštarine danas, je li to samo sad zbog Black Friday ili zna biti još koji put godišnje?
    Idem na ljeto u Ameriku pa kombiniram sve moguće načine kako da dođem do njih i MAC-a što jeftinije. Sad nažalost nemam ni kune da naručim :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasni su kistovi, možda naručim crni set sutra kad imaju besplatnu poštarinu. I meni je ovaj zlatni nekako ljepši i elegantniji, ali već kad su kistovi isti, a ja sigmu nemam, crni će biti taman za probu. Jedino me zanima koliko je ta njihova kutija velika, kolika je dimenzija kistova i kutije? Da se ne šokiram ako stugnu u nekom mini izdanju...
    I bravo za ispit! :)

    OdgovoriIzbriši