4. kol 2011.

Via Italija

Iako sam se uz Italije vratila prije više od tjedan dana nikako da vam pokažem slikice. Posjetili smo 5 gradova: Vogheru (tamo smo prvo bili smješteni), Genovu, Torino, Milano i Paviu. Za danas sam vam pripremila slikice Voghere, Genove i Paie, jer sam skužila da bi bilo previše da stavim slikice svih gradova.

Voghera
Voghera je mjesto od 40 000 stanovnika, što je za Italiju malo mjesto. Osim katedrale i odličnih koktela nema u biti ništa zanimljivo. Kako se radi o malom mjestu, sve trgovine rade dvokratno, što znči da između pola 1, 1 sati i pola 4, 4 na cesti nema žive duše. Čak su i kafići gotovo prazni. Njima je to vrijeme odmora i toga se drže u doslovnom smislu riječi. Nemate gdje čak ni kruh kupiti. Svaka čast što su se i u 21 st. uspjeli obraniti od materijalizma.

IMG_0837

U Italiji ćete uz svaku naručenu cugu dobiti i nešto za grickati. Ali o tim i sličnim stvari i svim naputcima vezanim uz Italiju ću napisati jedan poseban post.

IMG_0834

Genova
Genova je lučki gradić i unatoč predivnoj arhitekturi i trudu da se to sakrije, to se i dalje vidi. Od svih mjesta najmanje me se dojmila. Ne mogu reći da nije lijepa, svakako je zanimljiva jer je brdovita, ali not for me! Želite li ju detaljnije razgledat, dovoljno vam je 10-ak sati. Velika prednost je što na svakom čošku imate informacijske štandove gdje možete dobiti kartu centralnog i povijesnog dijela grada.

P7200118 
Ovo je kuća u kojoj je MOŽDA živio  Kristofor Kolumbo. Možda je najmjerno napisano velikim slovima i boldano, jer upravo tako piše u vodiču. U biti dobar dio talijanske povijesti i turizma je napravljen na možda.

P7200122

Uz kuću Kristofora Kolumba, nalaze se i ostaci bivšeg samostana. A uz njih su i “vrata”, tj….

P7200128 
Stari ulaz u grad

P7200095

 Katedrala Sv. Lovre koja je izgrađena od kombinacije crnog i bijelog kamena. A na ulau u nju će vas dočekati kip lava.

P7200096
P7200054

U luci se nalazi velika “statua”, u biti nešto kao vučnica/držać koji pridržava instant ali i trajne objekte.

P7200056

Također, u luci se nalazi i aquarium, kojeg mi nismo posjetili jer je bio poduži red za ulazaka.
 P7200065

U gradu su bile pripreme za festivala gitare, tako da je cijeli grad bio uređen sa šareno oslikanim gitarama.

P7200077

Unatoč tom što su na moru, nemaju kupalište te su u luci, na platformi, napravili bazen. Tj jedna platforma služi sa sunčanje a druga za kupanje.
 P7200079   
A evo i mene:-)

P7200120


Glavno prijevozno sredstvo ima je skuter/vespa.


P7200073


A ovo je moj dragi, prvi puta na blogu :-) Nakon toliko mjeseci druženja, bilo je i vrijeme da ga upoznate!


IMG_0829

Cijena ove pive je bila 5 eura i tada smo mislili da smo našli najskuplji kafić u Genovi. Kasnije smo shvatili da su cijene u biti svugdje takve.

Pavia

Pavia je studenski gradić, sa sveučilišnom tradicijom starijom od 1300 g. Nalazi se 30-ak km od Milana i ako se nađete u Milanu, svakako ju posjetite. Predivno mjestašce, u kojem trgovine rade čak i nedeljom, što nije baš uobičajna praksa.
 P7240315

 Dvorac obitelji Visconti, koji je nažalost bio zatvoren je u tijeku bile pripreme za neko događanje.

P7240324 
P7240332

 Sveučilište u Pavii.

P7240360

Katedrala, bez klasičnog imena, tako da se zove Duomo di Pavia

P7240345

Iako su prije postojala 3 tornja, sada su samo dva. Nemaju nikakvu posebnu funkciju.

P7240374


Most koji je bio potpuno razrušen a zatim su na istom mjestu napravili potpuno isti most.


P7240380


I za kraj, dragi i ja na mostu!

U jednom od sljedećih postova dolaze slike iz Torina i Milana.
Nadam se da vam se svidjelo,
hvala što ste svratli :-)

Love,
Maybe

Broj komentara: 15:

  1. Lijepo putovanje! Ja želim posjetiti Rim, Firenzu i Bolognu (ne nužno tokom istog odmora :)
    Italija mi je mnogo lijepa, posebno oni mali gradići u Sjevernom dijelu, voziš se pored onih divnih kapija, sa dugačkim prilazima kući, rustična gradnja a moderni automobili ispred. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno,a vas dvoje ste mi baš slatki ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ajooj, predivno je. Stvarno si uživala :D A vas dvoje ste predivni :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa konačno da i dragog vidimo... :-))
    Baš ste mi lijep par... Post je super, a i slikice, veselim se nastavku i najavljenom postu sa naputcima jer mi je Italija slijedeća na popisu ;-))

    OdgovoriIzbriši
  5. @Biberlee - nama je Rim sljedeći na redu što se Italije tiče. Bologna je prdivna tako da svakako htjela u nju ali još bi rado i do Venecije, jer još ni tamo nisam bila.

    @}inač - hvala mila, ljubim te!

    OdgovoriIzbriši
  6. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Biberlee- nama je Rim sljedeća Talijanska destinacija i nadam se da ćemo brzo tamo stići :-) Bologna je navodno predivna, ali ja bi još osim Firence i u Veneciju.

    @Ninač - hvala mila, divna si:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. @Violet - jesmo, uživali smo! Doduše nama je uvijek divno na putovanjima.

    @Marina - koji di planiraš Italije vidjeti?

    @Biba - hvala, mila .-)

    Hvala vam svima od mene i dragog :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaljubljena sam u Italiju otkad sam prvi put bila u Toscani (izlet u srednjoj skoli-4 dana) tako da cijelo vrijeme planiram ponovno otici tamo..Mene najvise odusevila Pisa <3
    ..trenutno sam malo ljubomorna na tebe! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicne fotke ! Italija mi je omiljena, idem krajem Augusta :) Pratim tvoj blog vec duze vreme i odlican je !Uvek uzivam i opustim se kad dodjem kod tebe :) Počekiraj i moj blog, možda nadjes nesto za tebe, malo je beauty orientiran :) Čauuu iz Slovenije !

    OdgovoriIzbriši
  11. @Tea - tako sam ti ja svaki put ljubomorna kad mi netko kaže da ide u London.

    @Saša - hvala ti mila, na divnim komplimentima! Obavezno mi se javi kada kreneš :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. italija je predivna, ali meni je najbolji dio malo južnije - venecija... iako da pitaš moju jaču polovicu on bi reka da je sicilija zakon ;-)
    vidim da ste se super proveli, krasne fotke, dobro da si nam i bolju polovicu pokazala ;-D

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam Italiju :D
    I volim čitati o njoj subjektivne postove posjetitelja :)
    Ja sam već bila u Asissiju i Perugi :) a za Božić via Rim <3

    http://odbuckedokomada.blogspot.com/

    Pratite moj blog U 100 DANA OD BUCKE DO KOMADA!
    Pratite me na mom putu do 63 kg na koji me uputio priznati nutricionist

    OdgovoriIzbriši