5. kol 2011.

Casual Friday: ljubičato zeleni smokey

Bok ljepotice,
došao je i petak a sa njime i moj prvi Casual Friday. Tu neće biti samo make up tutoriala, već i drugih stvari vezaih uz beauty svijet.
 petak -me
Kako ste mi, nakon Arapskog make up-a,rekle da mi dobro stoje jači make up-ovi, ovaj tjedan sam se zaista zaigrala sa njima. Današnji make up možda nije najveća novotarija u svijetu make up-a, i da budem iskrena, prvotno je u mojoj glavi bilo totalno drugačije zamišljeno, ipak mi se na kraju svidjelo.

Make up by Ana Mandekić

CAM_0214  CAM_0216

Nadam se da vam se svidjelo,
hvala što ste svratili!

Love,
Maybe

Broj komentara: 7:

  1. Uh prelepo za nocni izlazak :) moram od probam ovo ..

    http://mrssashee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđa mi se, lijepo izvedeno i zamišljeno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je odlično, slažem se s time da ti super stoji jači make up!

    Moram primjetiti kako ti je kosa u ovom videu divna ovako kovrčava. Što god da si radila s njom, odlično ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši