18. svi 2011.

Loli ima 6 godina :-)

Prvi post u novom ruhu bloga bit će posvećen mojoj ljubimici koja danas slavi 6 godina!!!!





Ova "mala" ljepotica od svoje 42 kg došla nam je prije 6 g (ok, minus 2 mj) kao malo klopko vune...





A kako sam narasla od ovako male buhtlic do sada pogledajte dolje..uz prikladan tekst :-)





Sladoled je moja omiljena poslastica- volim i one na štapiću i u kornetu. Možda malo više u kornetu, jer mi tada i ostave više!





Ovo mi je njena najdraža slika! Tada je imala oko 3,5 mj a slika nije slikana u đungli već na moru u oleanderu :)





A ovu volim najviše <3





Kad sam bila mala (i blesava) pojela sam cijelu zdjelu punu roštilja i tu sam se sakrila da se ne ljute na mene:)







Zar nisam bila medena???





Volim spavati na svojim ukućanima, makar oni to ne vole, i teška sam im,ali ja se ne dam i redovito im se zavlačim u krevet!





Ponekad, ali samo ponekad spavam na svom krevetu..





Uglavnom mi je krevet puno draža opcija .-)





Ljudi, moji, ja je obožavam! I nemrem si pomoći!





Dugo smo Duško (ovo malo crno je naš susjed jazavčar) i ja bili zaljubljeni jedno u drugo. Zbog visinske razlike, on je uglavnom bio na trosjedu.





A nekad smo pobjegli na mamin i tatin krevet ljubiti se! Ne kužim zašto oni ne vole da se mi ljubimo tamo?





Od mene vole raditi budalu, pa mi je tako Ana jednom kupila i cipele! Bila sam toliko šokirana da nisam htjela hodat u njima!





Jako se volim družiti! A Abba je moja prva prijateljica i obožavam ju!





Osim plivanja volim se voziti i u čamcu .-) Inače stane i Ana, ali nas je morala slikati!





Pravi morski pas, nema šta!





Sve je pod mojim nadzorom! Nema kupanja u MOM moru (nitko ne kuži da je cijelo more moje!!!) bez mog dopuštenja!







Nadam se da sam vam se svidjela!


Voli vas,
Lolita :-)

3 komentara:

  1. preeeeeeeeedivna e! ja imam pas, samojed, pa ovo mi dalo idea da napravim i post za njega :)'

    SREKEN RODENDEN LOLI

    OdgovoriIzbriši