18. svi 2011.

Avon 24 k gold paleta - dnevni i večernji make up (tutorial!)

Bok drage moje,
za danas sam vam pripremila jedan make up tutorial. U biti dva :-)


 Dnevni make up

Od kada sam ju kupila, obožavam ovu paletu, jer su boje divne a kvaliteta sjenila odllična.


Jako mi se sviđa što su sjenila odlična i u wet tehnici.

Večernji make up

P.S. Da li se u videu uspio uhvatiit link?
Slike mi ovaj put i nisu baš za pohvalu, što sam tek sad skužila! Sorry!

Love,
Maybe

Broj komentara: 5:

  1. ljepo :)) dala sam ti palac gore :D support :D

    OdgovoriIzbriši
  2. prva slika ney ali druga je suuuuuper :-D
    sad trk na youtube da pogledam video ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, naravno da mi se svidjelo, pogotovo ovaj drugi look. =)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala :-)
    @ND - nešto si mi zahtjevna u zadnje vrijeme! :)

    OdgovoriIzbriši