4. tra 2011.

Inglot eyeliner gel

Bok drage moje!

Danas sa vama želim podijeliti jednu divnu stvarčicu o kojoj se već dugo planiram nešto pametno napisati pa nikako da krenem.



Od moje drage I. sam za rođendan dobila Inglotov eyeline gel u crnoj nijansi (77). Čula sam za njega da je dobar, ali me kvaliteta ostavila bez teksta! On nije dobar, on je savršen! U biti, obožavam ga! Zadnjih mjesec dana mi je on najčešći izbor kad je dnevni make up u pitanju.



Njegova gramaža je 5,5 g a cijena je 85 kn. Jako je jednostavan za korištenje, mat je crne boje i traje na kapcima vječno! Mana, ali  vrlina mu je što se jako teško skida.


Sviđa mi se kod njega što je jako jednostavan za baratanje, nema povlačenja crte u suho jer je na kistu nestalo boje. Također ni sam liner nije niti suh niti mastan, već taman. Kako ga ja imam tek preko mjesec dana ne mogu garantirat da se neće brzo osušiti, no prema iskustvima drugih cura, jako se sporo suši.
Kako mi je vrlo česti izbor za dnevni make up, evo i par slikica:




Love,
Maybe

Broj komentara: 7:

  1. prekrasan je, to bi baš trebal, ionako mi se dnevni make-up uglavnom sastoji od te crte i malo maskare :-))... eh, moram ti se još javiti za crtanje po licu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. crtanje, definitivno! samo zovi!

    ako voliš jednostavno onda ga svakako nabavi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan, zbilja. :))
    Ja još čekam recenziju tvoje druge Inglot stvarčice. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. mnogo si nam lepa sa tim ajlajnerom, super ti stoji :D
    sto se inglot ajlajnera tice, imam ga vec jedno godinu dana, i malo se susi poslednja dva-tri meseca, ali i dalje mogu da ga koristim. bas je mnogo crn i to mi se svidja, i svidja mi se sto je postojan. sve u svemu, zadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Simply ubrzo! :-)

    Z- - u biti na tvoju preporuku sam ga žaželjela za rođendan!! :-) sad sam se sjetila one tvoj eodlične recenzije Inglotovih proizvoda!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo izgledaš na slikama, liner se čini super. Sviđa mi se i rumenilo :D

    OdgovoriIzbriši