3. tra 2011.

China glaze crackle # 983 fault line

Bok drage moje,
uživate li?

Prije nego krenem, molim van klikom ovdje   odmah dolazite na Pantenovu stranicu i ako vam se svidio tekst o mojoj kosi, lajkate za njega! A ako mislite da su Dijana i Variola Vera bile bolje lajkate za njih!
Svatko smije lajkati samo jednom!
Hvala

Prije već dosta vremena su u Zagreb na sajam ljepote došle mi drage cure sa bloga Parokeets. Iako nisam sve upoznala, veselim se da jednom budem! Taj dan je u biti bio pravi blogo druženje jer je u ruštvu bila i Vesna sa Beauty addict bloga.

Sad se sigurno pitate koja je njihova veza sa lakom? E pa cure sa Parokeets bloga su mi ga poklonile.

Nisam imala pojma kako su pucajući lakovi super! Često se igram sa njime, a evo i nekih kombinacija!




Uživajte mi u ovom divnom danu!
Ljubim vas sve!

Love,
Maybe

Broj komentara: 9:

  1. savršen je!
    boja je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res dobro izgleda in kombinacij je nešteto.
    Moramo ponoviti druženje.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Mamy - što prije to bolje! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep mi je jer je neobičan i boja je super kul. Ja odkad sam dobila OPIjev crackle, ne skidam se s njega. :DD
    A pve gledam već neko vrijeme pa nikako da se odlučim... :))

    OdgovoriIzbriši
  5. super izgleda. ja čekam essence pucajući :) iako ovaj ljubičasti isto mami :)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni se ovi essence ne sviđaju, da su barem još koju boju stavili osim crne i bijele

    OdgovoriIzbriši