2. velj 2011.

Nail art ideas...

Bok drage moje,
nadam se da ste mi bolje nego ja jer je mene uhvatila neka viroza. Nisam znala da mogu toliko spavati u jednom danu koliko sam spavala danas.

Zato ću biti kratka (još nisam motivirana za duge postove) pa evo nekih slikica mojih manikura. Svi štambilji su sa BM pločica,osim 4 nokta koji je model sa Essence počice. Kako su mi trenutno popucala 3 nokta teško da ću radit manukure neko vrijeme. Nadam se da vam se sviđaju!







Znam, znam da mi zanoktice nisu baš idilične,ali ne obazirite se na njih! :-)

Šaljem vam pusu,
budite mi dobre i zdrave,
javim se sa pametnijim postom kad malo prizdravim!

Love,
Maybe


Broj komentara: 10:

  1. Prvi mi se najviše sviđaju ali svi su fora. Joj za sad nema vizroze ali sve se bojim da će mali brat pobrat neš u školi pa će nas svih zahvatit. :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su sve manikure, meni se najviše sviđa zadnja. :)
    I da, brzo mi ozdravi! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. manikura sve jedna bolja od druge"
    a ti nam brzo ozdravi :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. zadnja i predzadnja kombinacija mi se najvise svidjaju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaaako urednooo! Odlično izgledaju, svaka čast.. ni jednu ne izdvajam jer mi se sve sviđaju ;)
    Pij puno čajića i brzo ozdravi :D

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam drage moje, kako na komentarima tako i na dobrim željama!
    izgleda da je moja viroza bila od jedna od onih jendodnevnih (jej)
    jer mi se danas vratio apetit (jučer sam pojela samo 6 tostića,što je inače moj prvi doručak)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlične ideje, najljepši su mi listići :))

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala draga, i meni su slatki!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe manikure! Upam, da boš čimprej boljše :)

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala, draga! već sam danas ko nova!

    OdgovoriIzbriši