30. stu 2010.

Božićni nokti #1

Nakon Dijaninih snjegovića (koje btw nisam uspjela napraviti jer mi je kreč bijeli lak pregust)evo i mojih Božićnih noktiju.

Koristila sam Max Factor (crveni, # 549  Red passion, za mene još uvijek najbolji, najljepši i najsavršeniji crveni lak) i Konadov bijeli za štambilje. Sličice su sve uzete sa BM 14 pločice. Niste valjda mislile da bi ja to sama crtala :-)










Palac mi je još u rastu, neki dan sam ga koliko toliko izravnala pa je skoro pa normalan.
Ove godine me ulovila crvena manija pa vjerujem da će biti još takvih uzoraka.

A neki dan sam imala ove nokte. Lak je matiran Essencovim mat nadlakom.

Zanoktice su grozne, ali tih dana  nisam imala pretjerane volje za uređvanjem. Toliko mi je bio grozan taj lak da sam ga nakon pola dna skinula.


Čitamo se, nadam se da vam se sviđa,


pusa,

Maybe

Broj komentara: 10:

  1. Ne mogu vjerovat.. baš si maloprije razmišljam kako bi i ja mogla nešto Božićno stavit na nokte i idem gledat kakve uzorke imam na BM pločicama i baš sam ovu držala u ruci i sad ju vidim kod tebe.. heheh..

    Fora mi je i ova druga verzija.. pogotovo ove iglaste šljokice.

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha--bit će da je neka telepatija u pitanju! :-)

    super su ti glitteri, ali nekako mi nije sjela manikura u ovo vrijeme! čak je i za mene bila too much :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Konadikura je prekrasna. Stvarno se moram uzeti u ruke i naručiti BM pločice. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni božićni noktići :-)
    Kakvi su ovo dolje lakići,nikad ih još nisam vidila? I uopće nije ružan,da znaš,meni se sviđa :-P

    OdgovoriIzbriši
  5. taman kombinacija koju bi bilo zgodno nosit na Badnju vecer :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme super su. I mene puca crveno već dobre 3 godine. Neznam to mi je klasika neka koja uvijek super izgleda. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. @Gejba, hoćeš reći da još nsi naručila BM pločice? To moraš pod hitno ispraviti!!! :-)

    @Nail crazy - ti mali su iz Kozma. Ima ih ili kod blagajne ili na pomičnim vješalicama/košarama na dnu.

    @Lendoxia - hvala draga! I meni se tako čini.

    @Mare- stvarno svako treba za sebe naći savršen crveni lak jer je o vječna stvar!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nikad dosta božićnih prijedloga za noktiće tako da ti je ovaj članak pun pogodak!

    P.S. Meni za dušu, sad u ovo vrijeme objavljuj što je više moguće članaka s božićnom tematikom jer mi je ovo omiljeno doba u godini i već me polako puca božićno raspoloženje, eheh.. neznam, božićni pokloni, božićni noktići o kojima si već pisala, božićne i novogodišnje želje, itd..

    OdgovoriIzbriši
  9. bit će bez brige! i mene je uhvatilo! već imam ukras na vratima!

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja sam već prošli vikend radila neke aranžmane božićne, s borovim grančicama i raznim ukrasima.. baš se veselim, hvala što ispunjavaš želje.. bio je to samo prijedlog, nije obaveza naravno..

    OdgovoriIzbriši