L’Occitane je predstavio ‘pojačanu’ verziju svoje linije
badema koja od sada ima i anti –aging djelovanje. Bademov Baršunasti serum i
Bademova baršunasta krema. Sitan plod moćnog djelovanja – badem. Ekskluzivan
pomlađujći kompleks djeluje protiv pet znakova starenja kože:suha i koža bez
tonusa, pomanjkanje elastičnosti kože, bore i nepravilnosti kože.
Volite li božure? Tko
ih ne voli? Upravo zbog toga je L’Occitane prestavio liniju ‘Raskošan božur’ s 3
INOVACIJE – njega, hidratacija, ujednačavanje puti. Nakon pet godina
istraživanja L'OCCITANEOV laboratorij je kreirao „kameleonski“ kompleks za
savršenu put koji vidljivo uljepšava kožu s trenutnim i dugotrajnim rezultatima
– hidratizirana koža, sužene pore, vidljivo smanjene bore, te ujednačena i
blistava put.
I još malo L’Occitane novosti- kolekcija za jačanje kose s 5
eteričnih ulja iz L'OCCITANEA! L'OCCITANEOV laboratorij je kreirao novi ritual
koji pomaže revitalizirati kosu, pružajući joj pritom punoću, snagu i volumen.
Kada smo veću Francuskoj, svratimo malo i do Durancea i
nezaboravane mirise Provansanske tržnice. Nova DURANCE kolekcija poziva u
bajkovitu šetnju provansalskim tržnicama i otkriva novi, elegantni pristup
umjetnosti življenja otkriven u šarenim, svježim i slasnim ljetnim mirisima
Neodoljivo sočan miris bijele nektarine obogaćen je blagom
notom breskve i marelice dajući ovom voćnom mirisu profinjenu notu. Nježna
aroma ružičaste borovnice začinjena je delikatnim božurom i crvenim mošusom
donoseći miris ljeta koji se ne zaboravlja. Slastan i voćni miris dunje i
jabuke ublažen je zelenom notom rabarbare tvoreći originalan i autentičan
miris.
DURANCE ljetna kolekcija dolazi u tri nova mirisa; miris
bijele nektarine, božur - ružičasta borovnica i rabarbara – dunja.
Ljetne novitete predstavili sui Bobbi Brown i Estee Lauder.
U limitiranoj Bobbi Brown Hot kolekciji (ljetni look) koja
će od idućeg tjedna biti dostupna na BB prodajnim mjestima (Douglas Trg i
Douglas Arena Centar u Zagrebu, te parfumerija Anabella u Splitu).
Kolekcija se sastoji od:
· Hot Nudes Eye
Palette, mpc 705 kn
· Cheek Palette
u nijansama Pink, Berry i Calypso – trio rumenila, mpc 468kn
· Sheer Lip
Colors u nijansama Berry, Pink i Orange, prozračan ruž visokog sjaja i lagane
teksture, mpc 216kn
Kolekcija je inspirirana Floridom i plažama Miamija, te je
njezino zaštitno lice Kate Upton.
Kolekcija se sastoji od modernih pink nijasni za obraze i
usne.
Bobbi Brown Face Mist – sprej za hidrataciju kože lica,
zaglađuje, umiruje i pruža koži blistav sjaj. Sadrži ekstrakt kamilice,
krastavca i zelenog čaja. Može se nanositi i preko make upa. Proizvod je
dostupan po cijeni od 226 kn (100 ml) u parfumerijama Douglas Trg i Douglas
Arena Centar u Zagrebu, te u parfumeriji Anabella u Splitu.
NOVE Estee Lauder Double Wear olovke za oči.
Naša najprodavanija olovka za oči ovog proljeća dolazi u 9
novih nijansi uz postojanost od 12 sati. Vitamin E i ulje jojobe omogućuju da
olovka lako klizi duž kapka. Za jednostavno nanošenje koristite silikonski
aplikator.
NOVI Estee Lauder Envy Shine ruž za usne.
Riječ je o nastavku uspješne Envy franšize koja ovog
proljeća dolazi u novoj prozračnoj teksturi visokog sjaja. Izaberite između 16
novih nijansi lagane teksture balzama u modernom luksuznom pakiranju. Bogata
hidratacija, prozračne boje, visoki sjaj i miris peperminta i kamilice.
Prozračnost i nježnost koju naglašava bijela boja
inspirirale su i Dermacare tim za kampanju u kojoj su sudjelovanje njihove
dugogodišnje zadovoljne klijentice među
kojima su ekonomistica i bivša manekekna Anita Dujić, voditeljica Antonija
Blaće, glumica Mila Elegović, te modne dizajnerice Anamarija Brkić i Ivona
Martinko.
Rezultat kampanje su neodoljivo prozračan i neobavezan
dnevni make up te nepretenciozne frizure. Profinjenost kojom zrače Anita,
Antonija, Mila, Anamarija i Ivona naglašena je čistoćom bjeline koju svih pet
dama obožava nositi.
„Uživala sam raditi ovu kampanju s timom DermaCarea, kao što
i inače uživam u njihovim tretmanima za koje mogu reći da su prava gozba za
moju kosu. Divno je u svojoj blizini imati tim na kojeg se uvijek mogu osloniti
i kojemu s povjerenjem mogu prepustiti zdravlje i izgled kose. Volim
mediteranski ugođaj i ogoljenu prirodnost koju smo naglasili jer se prečesto
skrivamo iza teškog make upa. Moja kosa je spremna za uživanje u ljetnim
ljepotama“, izjavila je glumica Mila Elegović.
Modne dizajnerice Anamarija Brkić i Ivona Martinko i u
svojim kreacijama i kolekcijama za ovu sezonu također predlažu bijelu te
jednostavnost i ležernost koje osiguravaju besprijekoran izgled te osobnost
stavljaju u prvi plan.
„Bijela boja je oduvijek bila moja inspiracija i u njoj
pronalazim nepresušnu energiju za stvaranje nenametljive elegancije.
Prozračnost koju volim pronašla sam i u višegodišnjoj suradnji sa stručnjacima
DermaCare centra kojima prepuštam brigu o svojoj koži i kosi. Baš kao što i
modni dizajneri neprestano moraju stvarati trendove, tako i stručnjaci
DermaCare tima omogućuju da budemo korak ispred kad je riječ o vrhunskoj njezi
kose i kože“, kaže dizajnerica Anamarija Brkić, vlasnica modnog brenda A'marie.
„U modi me oduvijek vode prirodnost i osobnost, a kako je
moja posljednja kolekcija velikim dijelom inspirirana bijelom bojom, prepoznala
sam se u kampanji DermaCarea. S njihovim timom izvrsno surađujem već neko
vrijeme i s punim povjerenjem prihvaćam novitete koje donose u Hrvatsku
ponajprije zato jer blistavost zdrave kose i kože ne može ništa nadomjestiti“,
pojašnjava dizajnerica Ivona Martinko.
Zaštitna lica DermaCare centra ekonomistica i bivša
manekenka Anita Dujić te voditeljica Antonija Blaće još su jednom zablistale u
bjelini koja naglašava svježinu i zaigranost kojom obje zrače. Blistava put i
prekrasna kosa Antonije i Anite rezultat su rada stručnog tima koji brine o
besprijekornom izgledu i zdravlju njihove kose i kože.
Kampanju „Summer White Party“ je osmislio DermaCare stručni
tim u kojemu su art direktor za Chi Ivica Palinić, hair stilisti Korana Patafta
i Nikola Solenički, službene make-up artistice za Jane Iredale Sabina Šarić
Novak i Marijana Gluić. Fotografije potpisuje modni fotograf Goran Matijašec.
Kišni vikend provedite u West Gateu gdje vas poznati
britanski brand Batiste poziva na drugi „Try It Dry“ hair show koji će se od 22. do 24.05.2015. održavati u
WESTGATE Shopping Cityju, u drogeriji BIPA. Na modelima različitog tipa i boje
kose profesionalna stilistica će svakodnevno od 17 do 21 sat demonstrirati kako
u samo 5 minuta nečistu kosu transformirati u atraktivnu modernu frizuru. Ovo
prilikom Batiste profesionalci - XXL, Blush, Dark & Deep Brown i Cherry pokazat
će kako kosa u svakoj prilici može izgledati lijepo, bez nužnog odlaska
frizeru. Također javljamo da će Batiste šamponi za suho pranje biti povoljniji
25% do kraja svibnja u svim drogerijama BIPA-e.
Neovisno što nam se zadnjih dana čini kao da nam se vratila
jesen,a ne da nam je ljeto pred vratima, zaštita kože od sunca je unžna.
Posebnu pažnju treba pokloniti najmanjima zbog čega Vichy predlaže Ideal Soleil
liniju. Linija Ideal Soleil predstavlja
učinkovitu zaštitu za osjetljivu dječju kožu s ugodnim teksturama za
jednostavno i brzo nanošenje. Ove godine Vichy preporuča inovativan proizvod
toliko zabavan ali učinkovit da ga djeca uz nadzor roditelja žele nanositi
sama: revolucionarna Ideal Soleil super pjena za djecu SPF 50 pruža visoku
zaštitu uz učinkovitu vodootpornost za ubrzane dječje dane. Inovativna tekstura
boje breskve i slatkog mirisa lagana je
i nježna te je posebno prilagođena osjetljivoj koži djece.
Moroccanoil - Strastveno podupiremo beauty transformaciju!
Počeli smo s izvornim Moroccanoil tretmanom koji je bio revolucionaran u
industriji njege kose. Moroccanoil nudi inovativnu, jednostavnu formulu za
korištenje, koja dramatično transformira sve tipove kose. Rezultat je
prekrasna, zdrava kosa prirodnog izgleda. Izgradili smo naš ugled na pozitivnim
usmenim preporukama od salona do salona pa sve do uredničkih naslova. Naše
Moroccanoil ulje je bogato antioksidansima, hranjivim tvarima te inovativnim
formulama koje daju neusporedive i dramatične rezultate. Zato ekskluzivni
Moroccanoil salon preferiraju profesionalci i korisnici iz razloga što su naši
proizvodi vrlo jednstavni za uporabu! Potrebna je vrlo mala količina za
maksimalan učinak. Pozivamo Vas da doživite Moroccanoil priču iz prve ruke! www.topstil.com.hr/proizvodi/moroccanoil
***Jelena Rozga u ljetnim Liu Jo kombinacijama***
Nova kampanja kao imperative tople sezone izdvaja bogatstvo
boja i uzoraka te elegantne, lepršave siluete
Talijanski brand Liu Jo najavljuje ženstveno i senzualno
ljeto kroz novu seriju street style fotografija s Jelenom Rozgom u glavnoj
ulozi. Lijepa pjevačica u kampanji za nadolazeću ljetnu sezonu dočarava
autentičnu eleganciju po kojoj je ovaj talijanski brand poznat, a nastala je na
atraktivnim splitskim lokacijama pred objektivom iskusnog zagrebačkog fotografa
Gorana Čižmešije.
Nova Liu Jo kampanja u prvi plan stavlja glavne hitove
najsunčanije sezone poput cvjetnih uzoraka, bogate palete jarkih i romantičnih
tonova te profinjenih i besprijekorno udobnih krojeva. Jelena Rozga treću se
sezonu zaredom izvrsno snašla u ulozi hrvatske brand prezenterice te savršeno
utjelovila duh slobodne, spontane Liu Jo žene, istovremeno savršeno nježne i
svjesne svoje privlačnosti.
**Gant satovi - moderno lice bezvremenskog dizajna***
Nove linije besprijekorno povezuju opuštenost i eleganciju,
donoseći najbolje od oba svijeta
Američki brand Gant novom je kolekcijom još jednom potvrdio
nenadmašnu umješnost u modernim interpretacijama kultnih klasika. Temeljena na
bogatom Gantovom nasljeđu kao nepresušnom izvoru inspiracije, atraktivna ponuda
za proljeće/ljeto 2015. donosi modele savršeno stiliziranih linija, uz obilje
tehničkih i dizajnerskih inovacija. Predimenzionirana kućišta u najelegantnijem
izdanju do sada, savršeno su povezana s remenima od najfinije kože,
zaokružujući jedinstvenu modnu priču o autentičnom dizajnu u skladu s
trendovima. Dok linije Cameron i Stamford unapređuju klasiku efektivnošću
detalja na brojčanicima, linija Globetrotter donosi hit modele za novu sezonu,
kombinirajući popularna robusna kućišta s gumenim remenima koji savršeno
prianjaju svakom zapešću. Izrađeni da traju u stilu koji je vječan, nesumnjivo
će osvojiti sve koji ručne satove smještaju u sam vrh omiljenih modnih
dodataka.
Ovo proljeće Murad Centar nam je predstavio 3D Cellu Lipo,
najnoviji aparat za celulit i masno tkivo svjetske tehnologije spajanja više
tretmana u jedan,a isprobala ga je i aktualna Miss Hrvatske Antonija Gogić.
„Odmah nakon tretmana 3D Cellu Lipo aparatom vidjela sam da
mi je koža više zategnuta i čvršća. Ovo je idealni tretman za zaglađivanje kože
i rješavanje celulita uz redovito vježbanje i pravilnu prehranu.“ – rekla nam
je Antonija.
Tretman traje 120 min, a uključuje: specijalnu vakum masažu,
kriolipolizu ili vakumdijatermiju, magnetoterapiju i crveno led svjetlo,
anticelulitnu masažu s Murad Firm and Tone® serumom i limfnu drenažu.
Na Murad Body Spring Makeover-u predstavljen je i novi tretman liječnice
Haine Peto-Radiković dr.med. za estetsku i korektivnu dermatologiju lica i
tijela karboksiterapijom.
Karboksiterapija je medicinski učinkovito rješenje za:
strije, masno tkivo, celulit, podočnjake i podbradak.
Karboksiterpija olakšava prodiranje crvenih krvnih zrnaca
kroz najsitnije kapilare i tako povećava dovod kisika. Povećan dovod kisika,
ubrzanje metabolizma, jačanje cirkulacije, utjecaj na živčani sustav
simpatikus, neki su od faktora koji potiču ubijanje masnih stanica i
smanjivanje njihove veličine. Povećava razvoj novog kolagena čime smanjuje
podočnjake, strije, ožiljke, pomlađuje i zateže kožu te popravlja njenu
kvalitetu i izgled.
Za potpunu njegu tijela predstavljena je i nova linija
svjetski poznatog dermatologa dermatologa dr. Murada: Youth Builder® Bodycare.
Linija za njegu tijela bazira se na ulju suncokreta. Ulje
sjemenki suncokreta bogato je esencijalnim masnim kiselinama te pomaže u
hidrataciji, regeneraciji i njezi kože. Jača elastičnost i učvršćuje kožu.
Sadrži i pomalo neobičan ekstrakt: ekstrakt kvasca. Ekstrakt kvasca regenerira,
jača i vlaži kožu, potiče cirkulaciju te smanjuje pojavu celulita.
Iz linije Youth Builder® na hrvatskom tržištu predstavljen
je specijalni glineni čistač za tijelo, serum s peptidima soje i divljeg jama,
krema za tijelo za poticanje kolagena i krema za ruke s aminokiselinama te
ekstraktom sandalovine.
Nema komentara:
Objavi komentar