25. tra 2017.

Fashion wish list: Lace & denim dress




Imate li i vi osjećaj da se svako proljeće kao trend provlači čipka. Nisam prevelik ljubitelj čipke ako je ima previše ili ako je loša, debela, tvrda i neugledna. Samo dobra čipka može izgledati profinjeno. Nedavno su me kontaktirali s Rose gal web shopa pa sam odlučila malo bolje pregledati njihovu ponudu i za oko su mi zapale 2 predine čiškaste haljine. Mislim da niti s jednom od ove dvije nećete pogriješiti. 


Uz čipku u zadnje vrijeme sve više razmišljam o dobroj traper haljini. Iskreno, još ni sama nisam odredila koji model želim, ali našla sam ova 3 modela koja mi se sviđaju. Ispod slika su linkovi pa klikom na njih možete saznati više o svakoj haljini. A vi mi svakako pomognite u odabiru traper haljine! 

Nema komentara:

Objavi komentar