15. sij 2017.

Winter fashion lookbook: video






Zimski outfiti su mi nekada imali samo jednu funkciju: grijati me! Nisam se igrala slojevima, teksturama, materijalima. Zapravo, to je bilo jedino što mi se nije sviđalo kod zime - strašno dosadni stylinzi. U jednom trenu sam shvatila da nije problem u zimi, već u mojoj nekreativnosti i počela sam se igrati. Shvatila sam da mogu izgledati dobro i da mi bude toplo.
Ispod svake slike nalaze se linkovi gdje možete kupiti dostupne proizvode, a na kraju nemojte propustiti video sa boljim pogledom na svih 5 stylinga! 

Bijela basic majica (Romwe), pulover (Marc O'Polo), oversized šal (Romwe), traperice (Shein), gležnjače (Mass)


Krzno (Shein), traper košulja (Shein), Sweatshirt (Romwe), traperice (Lee)
gežnjače (Mass)

Haljina (Shein), gležnjače (Sisley)


Bluza (Shein), suknja (SHS), gležnjače (Sisley) 

Dolčevita (C&A), plisirana kožna suknja (Shein), cipele (Hogl)

Kliknite na video da ga pogledate u HD rezoluciji!


Obavezno mi u komentare pišite kako vam se sviđa ovakav tip videa! A imate li kakvo pitanje oko bilo kojeg komada odjeće javite se u komentaru, mailom ili na Facebooku!

Love,
Ana

2 komentara:

  1. Sviđaju mi se odabrani komadi odjeće. Posebno su lijepi krznena jakna, plise suknja i smeđa suknja.
    Hogl cipele su meni najudobnije ikada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krzno je divno. Uz nekog razloga imam potrebu skakuti svaki puta kada ga nosim :-) I potpisujem za Hogl! Imam stvarno dosta njihovih cipela i nikad ne razočaraju.

      Izbriši