5. sij 2017.

Freedom Makeup Pro HD Brow paleta / Brow pomade & Pro Conceal paleta


Zadnjih nekoliko mjeseci počela sam istraživati, za mene, potpuno nove make up brendove. Nisam ljubitelj pristupačnijih brendova koji svoju inspiraciju pronalaze u skupljima, kakav je Freedom makeup (i cijela grupacija), ali cijena mi nije dala mira da ne isprobam. 



Kada su obrve u pitanju, Anastasia Beverly Hills je definitivno na tronu. Prvo je zasjela sa svojim olovkama, zatim sjenilima, potom su uslijedile pomade, palete sjenila,... Dugo sam se borila protiv trenda obrva ocrtanih pomadama jer su mi izgledali jednostavno preumjetno, kao da svi zaboravljaju da obrve nisu blizanke, već sestre i da takav izgled trebaju pratiti. Tek ove godine kupila sam svoje prve pomade i to Freedomove, nakon jako pozitivnih recenzija. Ne mogu uspoređivati s ABH pomadama jer nemam niti jednu, ali Freedomove su me zaista ugodno iznenadile. Jednom kada nanesete pomadu na obrve i ona se osuši, stajat će na vašim obrvama cijeli dan bez ikakvog straha od preslikavanja, nestajanja, blijeđenja boje,... testirala sam ju i u ljetnim i zimskim mjesecima. Unatoč što su mi pomade otvorene već mjesecima, nisu se nimalo osušile. Tekstura je ista kao i prvog dana.

Iako se većina služi pomadama za precizno iscrtavanje obrva koje često rezultira umjetnim izgledom presavršenih obrva, pomadama možete dobiti i jako prirodan izgled. Umjesto tankog koso ili ravno rezanog kista za obrve, posegnite za tankim kistom za eyeliner i iscrtavajte kratke dlačice na obrvama popunjavajući praznine i napravite formu. Rezultat je odličan.


Imam 3 nijanse pomadi (blonde, caramel brown i medium brown) od 11 dostupnih. Dolaze u malim teglicama (2,5 g) čiji se poklopac zatvara na šaraf. Pomade su smještene u kartonskoj kutijici. Iako je ambalaža jeftinijeg izgleda, ne izgleda prejeftino uzmemo li u obzir cijenu (5,60 GBP). Obzirom da sam u recenzijama čitala da se mnogima čak i više sviđaju od ABH pomada jer se među ostalim ne suše tako brzo, a moj dojam je više nego pozitivan, svakako preporučujem da obratite pažnju na njih.

blonde, caramel brown i medium brown

Sjenila za obrve su moj omiljeni način uređivanja obrva. Iako je dobra olovka spas u danima kada nemam pretjerano puno vremena, sjenila su mi ipak najdraža opcija. Odlučila sam se za ovu paletu iz jednog jednostavnog razloga: 12 nijansi sjenila + highlighter i korektor u jednoj paleti je iznimno praktično. Posebno zato jer paleta nije prevelika i ne zauzima puno mjesta. Uz sve nabrojano u paleti se nalaze i šablone za obrve te kist. Kist je potpuno neupotrebljiv i bolje da ga nisu stavili, jer takvi kistovi samo stavljaju proizvod u jeftiniji rang. Osim u fair medium nijansi paletu koju ja imam, dostupna je i u medium dark. Fair medium paleta namijenjena je svjetlokosim, riđim i srednje smeđim obrvama, dok je medium dark namijenjena brinetama i vlasnicama tamnih obrva. Moji swatchevi se poprilično razlikuju u kvaliteti od swatcheva na službenoj Freedom makeup stranici. Ova sjenila su blago pigmentirana i to je sasvim ok, jer kod obrva je poželjno dodavati malo po malo sjenila za prirodniji izgled. Zaista mi nije jasno kako su oni postigli ove swatcheve, jer ja sam svoje nanosila s tankim čvrstim kistom. Pigmenatacija se mijenja i na obrvama ovisno o kistu: odaberete li kist kratke, oštre i guste dlake, pigmentacija će biti jača. Imate li mekši kist pigmentacija je slabija. Ista sjenila možete kupiti i u kutiji po 2 nijanse zajedno. Još jednom Freedom makeup je inspiraciju pronašao u ABH proizvodima.

fair medium

Sjenila su u kamenu i mrvicu kruće teksture zbog čeka i je pigmentacija slabija. No, ne i kvaliteta. Još jednom su me oduševili, jer i ova sjenila jednom kada se fiksiraju traju na obrvama cijeli dan bez mrdanja. Tek nakon 8 + sati sam primijetila slabljenje pigmentacije, ali nezamjetno. Ali da bi voljela mrvicu jaču pigmentaciju, bi. Highlighter je kremaste teksture i odlične pigmentacije. Roze je nijanse i umjesto ispod obrva, volim ga nanijeti na obraze. Korektor me posebno oduševio u paleti. Izrazito je kremast, lako se blenda i odlično definira. Zbog svijetle nijanse volim ga koristiti na unutarnjem dijelu obrva i ujedno mi služi kao highlighter.


Iako je kvaliteta odlična, ne mogu reći da mi je ova paleta omiljena kad su sjenila za obrve u pitanju. Volim ju, ali ne dovoljno da skine s trona omiljena mi sjenila i to upravo zbog pigmentacije. Kada sam u gužvi i nemam se vremena posvetiti obrvama i nekoliko puta nanositi sjenilo da dobijem željeni efekt, ipak ću odabrati drugu paletu sjenila za obrve.

light/medium

Ako sam o nečemu ovisnik onda su to korektori. Svaki put kada kupim nove odlučim da su to zadnji koje sam kupila dok ne potrošim barem jedan i onda opet kupim nove. Pro Conceal paleta korektora (nijansa je light/medium) inspirirana je MAC-ovom paletom Conceal and correct palette. Još jedan proizvod koji sam planirala kupiti (kada jednom potrošim ove silne zalihe korektora), ali nisam nego sam kupila ovu. O ovim korektorima imam samo riječi hvale. Lagana tekstura, unatoč kremastom obliku, odlično prekrivanje, dobre nijanse i pristupačna cijena (5,6 GBP).


U paleti su i 2 tamnije nijanse namijenjene konturiranju, no meni nikako ne pašu. Gornju desnu svjetlo rozu nijansu koristim kao korektivnu nijansu na hiperpigmentaciju. Dok su mi donje lijeva i desna žutog podtona omiljene za kombiniranju i highlight na licu. Korektori se naravno malo uvlače u borice, ali zaista minimalno i ako ih fiksiram gotovo uopće nema uvlačenja u bore. Nisam vjerovala, ali ovaj korektor mi je s trona skinuo omiljenu Kryolanovu paletu korektora. Lagana tekstura, trajnost, odlično prekrivanje i nadogradnja bez cake izgleda je bila dovoljna da mi u roku od nekoliko dana postane omiljena. Apsolutno korektori koje preporučujem!


Sve proizvode možete kupiti na Pink Pandi ili teambeauty.com.

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar