1. pro 2016.

L'Oreal Color Riche La Palette / nude & red


Zadnjih mjeseci imam sve veću i veću tendenciju prema organiziranijem i praktičnijem životu. A kako sam sklona da se pojedinom dekorativnog proizvoda opsesivno primim na neko vrijeme pa ga zaboravim, L'Orealove palete ruževa su mi se učinile kao super praktične jer na jednom mjestu imam 6 nijansi ruževa. 



Palete su dostupne u 2 kombinacije: nude i red po cijeni od 99 kn. Možete ih pronaći u svim drogerijama. Svaka paleta sadrži ukupno 6 g ruževa: 6 x 1 g, dok joj je rok trajanja 24 mj od otvaranja. Iako 1 g se čini malo, realno nije i paletu ćete moći dugo koristiti uz svakodnevno korištenje. Ambalaža je mala i praktična, stane u dlan, ne zauzima puno mjesta niti u najmanjoj torbici (debljine je oko 1 cm). S cijele unutarnje strane poklopca je ogledalo, dovoljno veliko ne samo za popraviti ruž već i za nanijeti cijeli make up. Uz paletu se dobije i kistić, izrazito mali, ali kriza ne pita. 


Nude usne su moj zaštitni znak, iako se svojski trudim to promijeniti. Nude ruževe je jednostavno puno lakše koristiti i manje je brige s njima, nego s crvenima. U paleti se nalazi zaista odlična paleta nijansi nude ruževa: od svijetlog, gotovo kreč bijelog, do nude mesnatih nijansi pa do smeđe. Iako sam od ove palete očekivala zaista puno, ostala sam razočarana jer je paleta slabo pigmentirana (na usnama ruževi djeluju poput polupigmentiranih kremastih sjajila). Želite li da vam ruž dođe do izražaja na usnama, morate nanijeti nekoliko slojeva. S druge strane, pohvala ide kremastoj teksturi koja ne isušuje i izrazito je ugodna na usnama. Vratimo se opet na mane, nude ruževi su mi nestajali s usana kroz doslovno 1,2 sata. Nisu preživjeli niti jedan obrok, a i ispijanje napitaka je upitno za njihovu postojanost. Obzirom da se radi o L'Orealu čijim ruževima sam inače zadovoljna, malo sam razočarana. Naravno, uz olovku traju duže na usnama, ali iskreno, nemam uvijek vremena za još i taj korak u make up rutini. 


Red paleta ruževa s druge je strane izazvala kod mene čisto oduševljenje. Ruževi su puno trajniji i pigmentiraniji. Iako ni oni neće ostati netaknuti na usnama nakon jela i pića, neće ni potpuno nestati. Dapače, trajat će još satima poslije. Čak im je i skidanje s usana ravnomjernije. Paleta crvenih nijansi je božanstvena, a moj favorit je prva nijansa. Tekstura je kao i nude ruževima kremasta i ugodna na usnama s jedinom razlikom da se kao mrvicu osuše na usnama, što ih vjerojatno i čini trajnijima. Obzirom na paletu crvenih nijansi, koja je bogata i kreativna, bojazan kod preslikavanja me brzo prošla čak i nakon jela, jer nisam imala taj problem. 

Pokušaj skidanja swatcheva red palete

S paletama dolazi i mini kist za ruž. Osim što je zaista mini, imam osjećaj da dlačice progutaju previše boje.  Usporedbe radi na slici možete vidjeti swatch nanesen kistićem koji se nalazi u paleti i klasičnim kistićem za nanošenje ruža. 

Lijevo: swatch kistićem iz palete/ desno: swatch klasičnim kistom za ruž

Obično palete ruževa nisu praktične zbog svoje veličine, no  ovoj je upravo to vrlina i prednost, jer ju možete ponijeti zaista svugdje. Iako me nude paleta ostavila poprilično ravnodušnom, red paleta me oduševila i preporučujem ju!

Kako su vam se svidjele ove palete? 

Love,
Ana

2 komentara:

  1. Eh nadala sam se da je kvaliteta barem približno poput onih Pure Reds ruževa pa bih ove paletice kupila za kit, bile bi mi praktične... ali ipak preskačem :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Inace ne volim palete ruzeva,ali dobila sam nude na poklon i odlicna je-(miris,pigmentacija i postojanost su meni identicni kao njihovi nude ruzevi koji su izasli prije 2-3godine-Juliannes & J.Lo nudes)...ne znam jel do moje palete ili usana,al u jednom sloju su mi pigmentirani i traju minimalno 3 sata

    OdgovoriIzbriši