16. lip 2016.

3 omiljena proljetna rituala

Biti na porodiljnom znači potpuno uživati u svakom danu i maksimalno ga iskoristiti. Dok večeri koristim za kućanske poslove, dan koristim za male ritale koje sam stvorila zadnjih mjeseci.



1. Jutarnji zen


Jutarnji doručak na terasi kad vrijeme dopusti moj je omiljeni početak jutra. Tih sat vremena dok Jana spava jedinih mi je sat vremena u danu kada imam vremena samo za sebe. Pregledanja mailova, društvenim mreža, pisanje postova za blog i spremanje za jutarnju šetnju uz rashlađeni Pago BIO sok omiljen mi je jutarnji ritual. Od kada sam rodila jako pazim što unosim u sebe zbog činjenice da sve što unosim prenosim i Jani, pa sam se skladno tome i navukla na zdravo i prirodno.

Isprobajte Pago BIO sokove prešana jabuka ili naranča, pratite Pago Facebook stranicu i posjetite Pago PleasureTour stranicu, provjerite na kojoj lokaciji se ovaj vikend nalazi Fotkaona, fotkajte se i možda budete jedna od tri sretnica koje će osvojiti Marc Jacobs torbu!

2. Kava u omiljenom kafiću


Dan nam ne prolazi bez kave u omiljenom kafiću. Znate ona mjesta gdje odmah svi odmah znaju što pijete? I mi imamo jedno takvo. Imamo i svoju ekipu. I svoje ženske priče. Mjesto gdje se punimo energijom za ostatak dana.
3. Turist u vlastitom gradu


Život u malom gradu je predivan, ali isto tako nakon mjesec dana intenzivnih šetnji shvatiš da si već prošao svaki kutak grada. Podignite ponekad pogled. Budite turist u svom gradu, ugledat ćete nešto novo! Možda ružu kako se ljubi s borom...

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar