23. svi 2016.

MNY Face studio rumenilo 'Cosmopolitan' #60



U travnju je u BIPI bila akcija 30% popusta na MNY proizvodete sam se ja cijeli mjesec u šetnjama navraćala i kupovala. Jedan od proizvoda koji sam ulovila je bilo ovo rumenilo, iako sam sama sebi zabranila kupovinu novih rumenila, nisam mogla odoljeti ovoj svježoj proljetnoj nijansi.


Nijansa Cosmopolitan je predivna svježa ružičasta nijansakoju ćete obožavati i koja idealno pristaje u proljetno ljetnom razdoblju. Osvježit će svako lice i pristaje svim tonovima kože. Kamena tekstura je odlična pa ćete kistom pokupiti sasvim onoliko rumenila koliko vam je potrebno i bez imalo problema ćete ga izblendati. Ono što će vas osvojiti je trajnost ovih rumenila- tek nakon 7 sati se intenzitet nijanse počeo povlačiti, odnosno slabiti na licu. Može li bolje? Ne zaboravite da ipak govorimo o drogerijskom rangu kozmetike koja me vrlo često znala razočarati. No, kao što sam već spominjala, Maybelline ove godine ima zaista genijalnih noviteta koji me oduševljavaju sve više i više i zato ih s guštom kupujem i recenziram.


Ambalaža je opet klasična Maybellinovska, kombinacija crne i prozirne plastike. Novost je otvaranje koje je nepraktično, je se poklopac mora malo podignuti prema gore i zaokrenuti u stranu, no dosta ga je teško zaokrenuti. MNY je također uveo novost i svi proizvodi su zaštićeni naljepnicom što nas ipak barem malo osigurava da ljudi ne zabiju prste u svaki proizvod.

Cijena: oko 50 kn


Dostupnost: drogerije

Jeste li isprobali MNY Face studio rumenila?

Love,
Ana

1 komentar:

  1. Predivna nijansa. Kupit cu ga cim potrosim ovo koje trenutno koristim. :)

    OdgovoriIzbriši