11. sij 2016.

3 outfit ideje za trudnice

Polako se trudnoća bliži kraju. Pri kraju sam 7 mjeseca trudnoće i sada je trbuh definitivno zamjetan. Promjene na tijelu su vidljive jer je moj struk sve više izravnan sa širinom leđima (još jedna stvar o kojoj ti nitko ne govori). Lagala bi kad bi rekla da mi ne nedostaje moja odjeća, strukirane haljine, suknje, hlače. Sve je manje izbora u ormaru, ali i dalje odbijam pohodit trudničke odjele/dućane. Nisam tip za majice iz kojih vire djeca ili naboranih majici, pa shoppingiram i dalje u redovnim trgovinama. Uglavnom, pripremila sam vam 3 outfita ne bi li možda nekog inspirirala i dokazala da se odlični komadi kriju i u našim ormarima.

Za dnevne sastanke ili casual druženja odabrala sam (Mexx) bijelu bluzu koja je dovoljno široka da još u nju stanem, a dovoljno dugačka da prekrije gotovo cijeli trbuh. Trudničke traperice sam kupila u H&M-u i oduševljena sam ugodnošću istih. Gležnjače su iz MASS-a. Umjesto sakoa (Topshop) možete kombinirati vestu ili pončo.  Iako sam se ja odlučila na minimalan nakit (narukvica Max Mara Weekend), na ovakvom tipu outfita nećete pogriješiti s  dominantnijim komadima poput bogate ogrlice ili većeg  broja narukvica.


Crna poluduga pletena haljina (Ralph Lauren) mi je jedan od omiljenih komada u ormaru. Unatoč veličini S, zahvaljujući rastezljivom materijalu još uvijek stanem u nju bez imalo problema. Kako sam gore navela već svoju muku po nedostatku struka liniju sam vizualno 'izrezala' remenom. Šal (Marc O'Polo) je 'zamijenio' nakit. Traka za kosu je H&M, a čizme Högl.



I treća kombinacija je moja najdraža. Uvijek napominjem da obožavam pleteninu. Ova divna Zarina haljina je topla i ugodna i jedna od najdražih u ormaru. Modni dodatci su ovdje bili svedeni na minimum – samo šešir (Guess). Čizme su Högl. 


Love,
Ana

4 komentara:

  1. Super ti stoje sve 3kombinacije (ova s haljinom mi je savrsena)i trbuscic ti nije prevelik :) i po fotkama mi se cini da nisi dobila puno na kilazi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam na 8+ kg, ali nadam se da će mi maximum biti 11,5.

      Izbriši
  2. Predivna si u sva tri outfita!Bas zracis tim ,kako kazu,trudnickim sjajem:-)

    OdgovoriIzbriši