26. stu 2015.

Vichy Idealia krema ze lice: dnevna i noćna


Kada je Vichy predstavio Idealia liniju popratni komentar je bio da uz nju počinje idealna koža. Iskreno, nisam uopće vjerovala, jer sve do nedavno se Vichy i ja nismo pretjerano voljeli. Međutim, da li se moja koža promijenila ili nešto u sastavu (prije moja koža) ne znam, ali Vichy i ja se sve više i više nalazimo.


Zadnjih 5 tjedana sam testirala dnevnu i noćnu Vichy Idealia kremu za lice i sada je vrijeme za moje dojmove.


Iz Vichya, Idealia dnevnom kremom, obećaju njegovanu, hidratiziranu, zaglađenu kožu i manje vidljivih pora. Ova krema, gelasto kremaste teksture će hidratizirati vašu kožu, štoviše to radi i poprilično uspješno uslijed naglih promjena temperatura kada koža najviše reagira. Gelasta tekstura ne dozvoljava momentalno upijanje, koje je doduše brže u dnevnoj varijanti kreme nego u večernjoj. No, jednom kada se upije u kožu čini ju odličnom podlogom za make up. Zbog gelaste teksture kreme na koži se stvori tanki filter koji ju zagladi, no promjene u proširenim porama nisam primijetila. Krema dolazi u dvije varijante: za normalnu do mješovitu kožu i za suhu/osjetljivu kožu.


Krema ima nježan miris koji se brzo upije u lice i nestane, što je meni osobno veliki plus. Nježno roze boje je i jednostavno vas privlači na korištenje. Krema je obogaćena Vichy termalnom vodom, zbog čega djeluje smirujuće na kožu. 


Noćna krema namijenjena je svima nama koji ne spavamo 8 sati po noći, točnije između ponoći i 1 ujutro. Dakle, velikoj većini stanovništva. Gelasta tekstura je dominantnija u ovoj kremi i jače naglašena. 
Vjerojatno to ne bi sama primijetila, ali kada sam počela koristiti ovu kremu muž mi je ujutro rekao da mi je 'koža nekako lijepa i da dobro izgleda'. Ako je suditi po njegovim riječima, krema je upravo ono što načinila mojoj koži što iz Vichy i obećaju: blistavu kožu i skriveni tragovi umora


Ono što meni ne paše u samo teksturi je naglašen taj gelasti segment jer se krema zaista dugo upija u lice. Čak niti dvominutno umasiravanje neće pomoći, jer jednostavno ona ima svoj tempo i morate pričekati 'prirodnim' putem da se upije. Ova krema namijenjena je svim tipovima kože, čak i najosjetljivijoj. 



Jeste li isprobali Idealia liniju? Koji je vaš omiljen Vichy proizvod?

*PR uzorak

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar