30. stu 2015.

Druga strana života…. Trudnički SOS



Oduvijek sam mislila da je trudnoća komplicirana, iako zapravo nije. Možda ju mi žene ponekad zakompliciramo više nego što bi trebale, no sve u svemu, jako je jednostavna!Čak mi se i opseg stvari koje redovno koristim smanjio. Odjeću sam maksimalno pojednostavila. Međutim, i u toj mojoj jednostavnosti našle su se stvari koje su redovno uz mene i od kojih se ne odvajam gotovo nikada.

  1. Voda. Obična, negazirana voda. Ne kupujem posebne flašice,kupujem isključivo Janu. Jana ima lijepe poruke. Uvijek sa sobom imam bočicu vode jer ostajem bez zraka u svim zatvorenim prostorima gdje je puno ljudi i nema protoka svježeg zraka. Počevši od shopping centara, pa do javnog prijevoza. Obzirom da sam u početku napravila početničku grešku pa mi je pozlilo nekoliko puta, voda u torbici je postala moje Sveto pismo.
  2. Čaj. Kofein nije preporučljiv u trudnoći i mnoge trudnice izbjegavaju kavu, uglavnom jer im ne paše okus. Tein iz čaja je solidna zamjena za kofein. S vremenom zaista počne djelovati i drži vas budnima. Moji omiljeni okusi su brusnica, limun & voćni čaj i neizostavna kamilica.
  3. Bomboni. Kada mi šećer padne, oni su moj omiljeni SOS koje me u trenu spasi. Uvijek uza sebe imam ili gumene bombone (moraju biti kiseli) ili tvrde koji se tope u ustima. Znam, znam,nije baš zdrava opcija, ali šećerna kriza ne pita. 
  4. Koliko god se trudim hranit se pravilno (ali dijete inzistira pa inzistira na slatkom:-) ), ne mogu u organizam unijeti dovoljno omega 3 masnih kiselina, folne kiseline, željeza,… dodatak prehrani je zaista poželjan. Moj odabir su bile Almagea prenatal Omega 3 + jer su a) mi obećali da nemaju okus/miris ribe (brinulo me zbog omega 3 masnih kiselina) i b) jer su Hrvatski proizvod (da, vrlo često sam patriot i činjenica da je nešto Hrvatsko mi je dovoljno da to i kupim). Već sam također spominjala koliko su trudnice zaboravne upravo zbog nedostatka omega 3 kiselina koje bebe 'pojedu', pa primjećujem da mi se stanje poboljša kada ih redovito koristim. Piju se po dvije dnevno nakon obroka.
  5. S početkom trudnoće sam svom tijelu počela posvećivati više pažnje. Za cijelo tijelo koristim Le Petit Marseiliais suho ulje i Bio-oil koji nanosim na područje trbuha radi prevencije strija. Dosta mi je što sam strije dobila u ranom pubertetu na bedrima kada sam počela naglo rasti, pa eto, barem da ove spriječim.
  6. U postu 14 istina o trudnoći sam spominjala bolne grudi. Moje učinkovito rješenje za njih je ulje Twinkle Spa i AlpStories  Twinkle Fairy Rescue Mission koje svojom mješavinom ulja umiruju bolne i otočene grudi.
  7. Vichy Normaderm kolekcija mi je spasila kožu lica. Iako ću o njoj ubrzo pisati detaljnije nekoliko riječi da s vama sada podijelim! Početkom trudnoće moja koža je počela jako reagirati i počele su se stvarati akne po cijelom licu. Stanje mi je znalo biti gore nego u pubertetu. Kolekcija namijenjena zreloj problematičnoj koži mi odlično paše pa mi se koža vidno oporavila.
  8. Oduvijek me jako brinula odjeća u trudnoći. Onda sam shvatila da ne trebam jesti za dvoje pa još uvijek nosim svoju staru odjeću. U svakom slučaju, nemojte odmah poletjeti opskrbiti se trudničkom robom! No traperice (još uvijek stanem u jedne) sve češće zamjenjujem tajicama i ugodnim trenirkama i naravno, omiljenim mi haljinama. Trudničke traperice još nisam kupila, jer nekako nemam volje isprobavati ih. Zapravo, nikad nisam voljela kupovati traperice. Zato hlača od trenirke nikad dosta. Zadnje sam uzela Reebok hlače od trenirke u Reebok FitHubu u Areni. Uzela sam ih na preporuku ekipe iz Reeboka kada sam im rekla za koju mi svrhu trebaju i oduševljena sam odabirom. Dovoljno su ugodne da cijeli dan budem u njima, a lagane da mi u stanu nije prevruće. A haljine, srećom pa ih oduvijek volim nositi pa doma još imam izbora u ormaru! Haljine ravnog kroja su odličan odabir za trudnice jer nigdje ne režu trbuh. Druga zamjena su haljine rezane ispod grudi, no meni se ti krojevi nikako ne sviđaju.
  9. Maramice. Sjećate se kad sam pisala o naletu emocija? Nije loše uvijek imati maramice sa sobom, iako one su i tako uvijek dio svačije torbice.
  10. Jastuk/ci. Biti blogerica znači puno slikati. Slikanje se vrlo često dešava na podu. I u poprilično nepraktičnim pozama kada vam trbuh već počne rasti jer ga ne možete savijati. Po stanu imam nekoliko jastuka podijeljenih prema funkcijama, no apsolutno su mi najdraži 'podni', kako ga od mila zovem da sjedim na njemu dok fotkam. I 'banana' jastuk za spavanje. 'Banana' jastuk je kao treća osoba u krevetu i moj muž nije oduševljen s njime, ali dok meni pomaže šuti i trpi! Trudnice ga s razlogom preporučuju!
  11. Dnevnik trudnoće. Ok, nije baš nužan, ali vjerujem da ćemo nas troje jednog danas guštom pregledavati ga i čitati! 

Nema komentara:

Objavi komentar