23. srp 2015.

NIVEA In-Shower Body lotion Q10 - recenzija & darivanje



Negdje na svijetu postoje ljudi koji obožavaju mazati svoje tijelo kremama. Međutim, ja nisam u toj skupini. Tijelo mi je preljepljivo, ruke su mi ljepljive, najrađe bi ih odmah išla oprati i ukratko sve mi to predugo traje. Naravno da sam su In-Shower lotioni idealni za mene.



Iz Nivee su mi poslali najnoviju liniju s Q10-om za učvršćivanje tijela. Obzirom da ovo nije moj prvi (niti zadnji) In-Shower imala sam određena očekivanja. Doduše, od učvršćivanja tijela nisam ništa očekivala, jer nema do vježbe, ali vjerujem da nitko ne bi imao očekivanja na mom mjestu. No, zanimalo me, je li i ovaj toliko učinkovit da moja izrazito suha koža neće takvom ostati!


In-Shower se koristi nakon tuširanja, umasira se u tijelo na mokru kožu, zatim isperete i obrišete se. Nije potrebno čekati nekoliko minuta kao kod običnih losiona, jer se koža momentalno suši. Nakon nanošenja mi kožu neobično hladi, ali ta reakcija nestaje za nekoliko minuta. Sama krema je bijele boje s zlatnim granulicama koje su Q10. Granulice se masiranjem na kožu 'razbijaju' i nestaju. Koža je nevjerojatno mekana nakon tretmana i nakon svega nekoliko korištenja suha i iznimno dehidrirana koža doživjet će promjenu. Kao što sam već spomenula, stvarno nisam osoba od mazanja tijela, pa mi je ovo idealan suputnik u kupaonici. Zbog ne mazanja tijela, koža mi je iznimno suha i zaista je loše izgledala. Ovo je prva stvar koja mi je dala brze rezultate, ali i dugoročne. Jer, iako je jednostavno za korištenje, priznajem da nisam 100% redovna, ali rezultati ne izostaju. Činjenica da se ne moram mazati posebno kremom me oduševila i sigurno ostajem vjerna ovom In-showeru!


Mana je što je kada dosta masna pa preporučujem da ju odmah operete, za slučaj da se ne bi poskliznuli. Taj dio može biti naporan, ali realno, uopće nije loš, jer vam je kada konstantno čista!
Želite li isprobati i svoj primjerak? Možete po cijeni od 39,90 kn za 250 ml ili odigrati nagradnu igru!

U suradnji s Niveom darujem vas s dva proizvoda!

Pravila:
1.    Ispunite formu
2.    Vrijedi samo za čitatelje iz Hrvatske
3.    Darivanje traje do 26.7.2015.
4.    Svatko može sudjelovati samo jednom
5.    Pobjednike ću odabrati preko Random.org

*PR Uzorak

Pobjednice su kontaktirane mailom, a ovdje ću staviti samo dio mail adrese radi zaštite podataka. Pobjednice su:

tamara15th ...
 kvsilj.....

Nadam se da će mi što prije dogovoriti na mail s podacima!

Hvala svima na sudjelovanju, ubrzo se ponovo igramo!

Sretno svima,
Ana




Nema komentara:

Objavi komentar